Chiudi annunziu

Probabilmente tutti l'avemu sperimentatu. Sè vo site utilizatori iPhone cù iMessage o Androidnoi RCS, u chat di gruppu hè sempre crippled da una persona chì hà un altru tipu di telefunu cà l'altri. Questu ultimamente significa chì u protokollu di messageria torna à u standard di decennii di SMS o MMS è ùn pò mancu trattà ciò chì avissimu cunsideratu un schedariu relativamente chjucu oghje. Prima sguardu à i betas di sviluppatore iOS 17 ma indicà chì Apple hà una suluzione chì ùn hè statu discutitu à a keynote WWDC.

Questu rapprisenta una bona nutizia per l'utilizatori di l'iPhone perchè l'unicu pruprietariu di u telefunu Androidem ùn pruvucarà più u caosu in forma di bolle verdi familiari, sfurtunatamenti da l'altra parte di a cumunicazione, u Androidalmenu per u tempu essendu in a versione di prova, ùn vi purterà ordine à i missaghji.

In parechji modi, l'utilizatori iOS 17 in vantaghju. Principalmente, hè l'edizione di u cuntenutu testuale è i fili. As Apple utilizatore pò mandà u testu famosu marcatu verdi è edità, ma tutti l'utilizatori cù u sistema Android anu sempre vede solu l'uriginale in u chat. In sta direzzione, ci deve esse sperendu una migliione in u futuru cusì chì nantu à u dispusitivu cù Androidem un secondu missaghju serà mandatu indicà chì u testu hè statu editatu. In ogni casu, in a so forma attuale, tutti l'utilizatori di Apple in u chat vederanu u cambiamentu, ma l'utilizatori di u sistema Android mai.

Un altru aspettu hè a più alta qualità di foto è video. I diffirenzii da l'uriginale quandu sò ricivuti cum'è MMS sò veramente impressiunanti, perchè u limitu di stu tipu di missaghju multimediale in quantu à a dimensione di u schedariu hè estremu da i standard di l'oghje, è a cumpressione resultanti hè à un tale livellu chì qualchì volta u cuntenutu diventa quasi illeggibile. In u casu di l'imaghjini, hè sempre accettabile nantu à una piccula visualizazione, ma se vulete stampà una tale stampa, per esempiu, preparate per una grande delusione. A causa di esigenze di dati, a situazione hè ancu peghju per i video. Se per esempiu iPhonem pigliate un video di un minutu in risuluzione 4K à 60 frames per seconda è mandate cum'è MMS, u destinatariu à l'altra estremità ùn saperà à pena ciò chì succede in questu. A più longa è più alta qualità u video, u più cumpressu hè.

Quandu invià e foto in u sistema iOS 17, a stampa ghjunghje à l'altru finale in u chat di gruppu in qualità piena. Di sicuru, l'utilizatori Androidriceverete una versione significativamente ridotta. Per esempiu, se mandate una foto cù una risuluzione di 4032 x 3024 è una dimensione di 2,02 MB à u pruprietariu di l'iPhone, u listessu serà mostratu, ma per u telefunu cù Androidem arriva in forma di 2048 x 1536 è cù una dimensione di 725 kB. Hè ancu più notu cù u video. Un video 4K cù 60 frames per seconda, una durata di 20 seconde è una dimensione di 157 MB ghjunghje à u destinatariu cù iOS cum'è una registrazione 720p à 30 frames per seconda è 17,9 MB in grandezza, chì hè a qualità standard chì l'arregistramentu hè cumpressu à quandu mandatu via iMessage. Ma quì hè a parte veramente salvatica. U stessu video mandatu à u telefunu cù Androidem serà cumpressu à 293 KB, cù una risuluzione di 176 x 144 è una frequenza di 10 frames per seconda.

I cambiamenti imminenti sò un passu avanti è eliminà qualchi prublemi fundamentali di utilizatori iPhone. Di sicuru, ùn hè micca a suluzione chì a ghjente vole veramente, un protokollu mudernu cumuni trà tutti i dispositi per chì ogni utilizatore ùn hà micca bisognu di pensà à quale sò veramente mandate un missaghju. Forse videremu qualcosa cusì in u futuru. In questu sensu, Google hà digià vulsutu inizià un dibattitu parechje volte è accunsenu cù u so rivalu nantu à un accostu tecnologicu cumuni, Apple ùn accetta micca questu, almenu per avà, è cunsiglia à tutti di cumprà invece iPhone.

U più lettu d'oghje

.