Chiudi annunziu

Linea di prudutti di smartphone Galaxy È da Samsung, hè statu longu trà i telefuni famosi mid-range. Mentre a vasta maiuranza di mudelli in questa serie fermanu à un disignu abbastanza cunservatore, Samsung Galaxy L'A80 da 2019 si distingue simpaticamente trà elli. Ricordemu avà inseme stu smartphone cù una camera posteriore pocu cunvinziunali.

Quandu era Samsung Galaxy L'A80 hè stata presentata per a prima volta, sorprendendu à tutti cù a so camera inclinable è rotativa. I telefoni intelligenti cù fotocamere slide-out eranu abbastanza populari qualchì tempu fà, ma i mudelli cù fotocamere flip-up eranu più di una rarità. In più di a camera cunvenzionale cuncepitu, ci era Samsung Galaxy L'A80 hè equipatu cù una visualizazione AMOLED Infinity (senza alcuna cutout) cù una diagonale di 6,7 inch.

A camera stessa s'hè rivoltata, cù una parte di u spinu chì si estende versu l'altu mentre u modulu di a camera girava nantu à u so assi. Grazie à questu, a camera posteriore era ancu perfettamente utilizzabile per selfie d'alta qualità. Galaxy L'A80 presentava una camera principale di 48 MP cù un sensore 1/2,0 "è un supportu di autofocus cumpletu. L'assemblea hè stata cumpletata da un modulu ultra-largu 8MP cù un sensor TOF 3D.

Sottu u display Samsung Galaxy L'A80 piattava un lettore di impronte digitali - in questu sensu, u mudellu citatu era unu di i pionieri in a famiglia di smartphones di a serie S. L'scanner di a faccia mancava per ragioni comprensibili - u smartphone ùn hà micca un cut-out cù i sensori pertinenti, cusì u ricunniscenza di a faccia duveria piglià cura di a camera flip-up un pocu longa è ingombrante. Malgradu tutti i pusitivi, hè evidenti chì questu hè un misstep di disignu, chì Samsung ùn hà micca pagatu per seguità.

U più lettu d'oghje

.