Chiudi annunziu

Praticamente subitu dopu à a fine di l'I/O 2023 u mese passatu, Google hà cuminciatu à lancià a notizia annunciata di Workspace Labs in una misura più grande, è avà a funzione introdutta di Gmail "Aiutami à scrive" hà vistu una dispunibilità più larga in i sistemi. Android a iOS per i tester registrati.

Cum'è in a versione desktop, prima vi sarà salutatu cù una schermu splash chì vi introduce à e pussibilità di creà emails cù l'aiutu di l'intelligenza artificiale, cumpresa un avvisu chì questa hè una funzione sperimentale è altre informazioni. Dopu quì, u buttone "Aiutami à scrive" apparirà in u cantonu in basso à destra. Pudete tuccà per entre in un promptatu, cù un "Creating.." blu-viola chì indica chì l'AI hè travagliatu nantu à u vostru messagiu. Pudete generà una nova variante è lasciate feedback prima di incrustà l'output.

Una volta u testu hè piazzatu in u corpu di u missaghju, pò esse editatu in parechje manere clicchendu u buttone sceltu. Specificamenti, ci hè una scelta quì: una forma più formale di "Formalizà", se sceglite "Elaborate" l'intelligenza artificiale ritravarà è espansione u missaghju, "Shorten" u missaghju hè cundensatu è scurciatu o pudete "pruvà a furtuna" cù "Mi sentu furtunatu" è prucessa u prugettu scegliendu "Scrivi un draft". Stu vi purterà appena uni pochi di seconde, quandu torna una icona pulsating vi avvisà chì a vostra entrata hè esse trattatu. Sè site cuntentu di u risultatu novu generatu, basta aduprà u buttone "Sustituisci" per rimpiazzà u cuntenutu attuale.

Attualmente, u strumentu Aiutatemi à scrive di Gmail hè dispunibule per tutti quelli chì anu firmatu in Workspace Labs nantu à i sistemi Android a iOS. Tuttavia, ùn pare micca esse apparsu in l'applicazioni mobili di Google Docs.

U più lettu d'oghje

.