Chiudi annunziu

I vostri email ti spianu. Di i tanti e-mail chì ghjunghjenu à i nostri inboxes ogni ghjornu, a maiò parte di elli anu tracciatori nascosti chì sò capaci di dì à i destinatari quandu l'apri, induve l'apri, quante volte l'avete lettu è assai di più. Fortunatamente, ci sò modi per prutege sè stessu è a vostra inbox.

Principalmente l'annunciatori è l'imprese di marketing equipanu i so e-mail promozionali cù i cosiddetti pixel di seguimentu per avè una visione generale di e so campagne di massa. Sicondu cumu i destinatari interagiscenu cun elli, i mittenti ponu vede quali linee di sughjetti sò più clicate da i destinatari è quale di elli puderanu esse clienti potenziali. Se vulete sapè ciò chì sò questi pixelli è cumu si sbarazza di elli, leghjite.

Chì sò i pixel di seguimentu in e-mail?

I pixel di seguimentu (qualchì volta chjamati web beacons) sò un cuncettu sorprendentemente simplice chì permette à qualcunu di cullà in secretu una varietà d'infurmazioni nantu à voi mentre interagisce cù i so messagi. Quandu qualchissia vole seguità se avete lettu u so email, inserisce una piccula maghjina 1x1px in questu. Una volta apertu un tali email, ping u servitore induve l'imaghjini hè guardatu è registra a vostra interazzione. Micca solu u mittente traccia s'ellu hà clicatu nantu à u so email è quante volte hè stata clicata, ma ponu ancu seguità a vostra situazione cuntrollandu induve u ping di a rete hè stata iniziata è quale dispusitivu hè stata utilizata per fà.

Ci hè dui motivi per quessa ùn vi mai vede sta maghjina. Prima: hè in miniatura. Siconda: hè in formatu GIF o PNG, chì permette à u mittente di rende trasparenti è invisibili à l'occhiu nudu. U mittente ancu spessu oculta questu in a so firma. Hè per quessa chì a font fantastica o u logu lampante chì truvate in u fondu di un email cummerciale pò esse più cà solu una cosa cosmetica innocu.

A più impurtante, i studii anu truvatu chì l'annunziari è l'altri attori in u spaziu digitale ponu ligà e vostre attività di email cù i cookies di u vostru navigatore per currisponde à a vostra situazione è e specificazioni di u dispositivu. Questu li permette di identificà voi induve site in linea, ligà u vostru indirizzu email cù a storia di u vostru navigatore, è assai di più.

Scuprite quale e-mail vi spianu

Se i pixel di seguimentu sò invisibili, cumu si ricunnosce? A maiò parte di i clienti di e-mail, cum'è Gmail o Outlook, ùn anu micca un mecanismu integratu per questu, ma hè pussibule aduprà strumenti di terzu. L'estensione di u navigatore Chrome è Firefox chjamatu Gmail pò esse cunsigliatu E-mail brutta. Questu aghjunghje un icona d'ochju accantu à e-mail chì anu pixel di seguimentu è poi impediscenu di spionà. Se utilizate Outlook, pudete pruvà una estensione per Chrome è Firefox chjamatu Trocker, chì travaglia simile.

Tuttavia, sti estensioni ponu esse usate solu in l'urdinatori. Per detectà i pixel di seguimentu in i telefoni, avete bisognu di abbunà à un cliente di email premium cum'è HEY.

Cumu bluccà i pixel di seguimentu

Siccomu i trackers di e-mail si basanu in l'attacheti media nascosti, sò relativamente faciuli di bluccà. U metudu più faciule hè di prevene e vostre app di email da caricate l'imaghjini per automaticamente è fate solu manualmente per e-mail di fiducia o quandu anu un allegatu chì vulete scaricà.

Se utilizate Gmail (in a versione web è mobile), pudete truvà l'opzione per bluccà l'imaghjini esterni Settings → Images → Ask prima di mustrà imagine esterni.

Configurate un indirizzu email privatu proxy

U prublema cù i metudi di sopra hè chì solu bluccà i pixel di seguimentu dopu chì l'email cun elli hè ghjuntu in a vostra inbox. Per assicurà chì ùn avete mai apertu accidentalmente e-mail "rigalu", avete bisognu di un indirizzu proxy chì "scanseghja" i vostri missaghji è sguassate ogni contrabandu prima ch'elli ghjunghjenu in a vostra casella di posta.

Ci hè una quantità di servizii chì offrenu un indirizzu email proxy gratuitu, ma probabilmente u più cunnisciutu hè DuckDuckGo Email Protection. Questu permette di creà un novu indirizzu proxy persunalizatu chì pruteghja u mail prima di esse mandatu à a vostra inbox eseguendu trackers è criptendu tutti i ligami insicuri in u corpu di l'email. In più, aghjusta una piccula sezione à i missaghji mandati per dì s'ellu ci hè statu scupertu un tracker in elli è, se cusì, chì cumpagnie sò daretu à elli.

Na AndroidScaricate l'app nantu à u vostru iPhone DuckDuckGo è vai à Settings → Prutezzione di e-mailper registrà. Pudete principià da scaricà nant'à u vostru urdinatore estensione navigatore DuckDuckGo.

U più lettu d'oghje

.