Chiudi annunziu

Samsung Galaxy A maiò parte di noi ricurdate di a Nota cum'è un dispositivu veramente grande, è i so successori ùn eranu micca diffirenti. Ma in u 2013, apparsu un titan Galaxy Hà ombreggiatu a nota cun una visione generale.

Samsung Galaxy Mega 6.3 hà veramente campatu à u so nome cù e so dimensioni - vale à dì, se parlemu di l'era muderna di i telefoni intelligenti chì datanu da u 2007. Era simili in u disignu à Samsung. Galaxy S4, ma a so visualizazione avia una diagonale rispettabile di 6,3″, in un tempu quandu u rapportu d'aspettu standard era 16: 9. Ma ùn hè micca finitu cù a visualizazione. Stu pezzu notevuli vantava una larghezza di 88 mm, una altezza di 167,6 mm è un pesu di 199 grammi. Era abbastanza difficiuli di tene, per suprattuttu uperà cù una sola manu. Per paragone - Galaxy A Nota II, chì hè surtitu uni pochi di mesi prima, avia un display di 5,5 ", mentre chì a Nota 3, chì era duvuta uni pochi mesi dopu, avia un display di 5,7".

Malgradu a so custruzzione impressiunanti, u Mega 6.3 era in realtà un telefunu di gamma media. Hè stata alimentata da un chipset Broadcom dual-core chì furnisce menu di a mità di u rendiment Galaxy Nota II. Ma u rendiment ùn era micca u scopu principale quì. Invece, u Mega era destinatu à quelli chì vulianu un solu dispositivu invece di portà un telefunu è tableta à u stessu tempu. Allora, tali dispositi eranu chjamati phablets. Ma tornemu à a visualizazione per un mumentu, perchè era u puntu di vendita principale. Era un SC-LCD 6,3″ cù una risoluzione di 720p. Questu significa chì a densità di pixel era à un livellu bassu, 233 ppi. Ma hè necessariu di piglià in contu u fattu chì u Mega 6.3 ùn hà ancu pensatu à cumpete in questu rispettu cù i flagships.

A visualizazione di u Mega 6.3 hà servitu bè u so scopu. Hè resu una maghjina cù boni culori è un rapportu di cuntrastu abbastanza altu. Almenu si stà in l'ombra, postu chì a visualizazione hà solu gestitu a luminosità media. L'alimentazione hè stata furnita da una bateria cù una capacità di 3200 mAh, chì era abbastanza per navigà in u web o fighjà un show TV per 8 ore in fila. È ghjustu in questu Galaxy U Mega 6.3 eccelleva - era un dispositivu putente per l'internet è u cunsumu di media. È hà sappiutu multitask, malgradu a prestazione relativamente limitata accoppiata cù solu 1,5GB di RAM.

U più lettu d'oghje

.