Chiudi annunziu

Ci aspetta un vaghjimu forte. Si prepara a so nutizia Apple, Google è ancu Xiaomi, Samsung deve mustrà novi mudelli di a serie FE. Hè ancu per quessa hè utile per ùn scurdà micca ciò chì ùn hè micca sempre successu cumplettamente in u mondu di a tecnulugia. Nimu ùn scappa di passi sbagliati, nè Apple, nè Samsung nè Google.

Google Glass

Era u 2012 è pareva chì saria un annu di scuperte innovatori. Instagram hà appena debutatu nantu à u sistema Android è Nokia hà introduttu u mudellu 808 PureView cù una camera incredibile di 41 Mpx. Google certamente ùn hà micca pensatu à esse lasciatu, è hà introduttu i so vetri per a realtà aumentata. U dispusitivu pareva più ch'è prumessu, ma apparsu in u mercatu troppu prestu è per troppu soldi. Eventualmente, dopu chì parechji lochi publichi anu pruibitu u gadget in tuttu, Google l'hà tiratu da u mercatu in 2015.

Apple Newton MessagePad

In più di i super successi iPhones, iPads è Macs, a cumpagnia hà purtatu Apple alcuni di i più grandi flops di tutti i tempi. In ogni casu, ancu s'ellu si trattava di fallimenti, assai di elli eventualmente alluntanate a strada per i prudutti di successu è ancu industrie intere. Probabilmente u più impurtante di elli era MessagePad. Questa PDA avanzata era forse troppu avanzata per u so tempu, ma offre ancu una funzione di ricunniscenza di scrittura chì i critichi dicenu chì era insufficiente. Apple infine hà enterratu u so MessagePad dopu à u ritornu di Steve Jobs in a seconda mità di l'anni 90.

Windows Cave Salducci

Presentazione di u sistema operatore Windows u mercatu ùn era micca sempre un grande successu. Windows 8, Windows 10, è ancu Windows 11 scontru cù critiche. Forsi u fallimentu più drammaticu in a linea di Microsoft di i sistemi operativi desktop, però, era u sistema Windows Vista. Vista, chì duverebbe rimpiazzà u sistema eccellente, ma invechjatu Windows XP, almenu avia un lanciu di missile. In i primi recensioni, u sistema operatore hè statu criticatu per esse inutilmente pesante è incompatibile cù parechje applicazioni è dispositivi hardware. A rivisione visuale cù u novu stile Aero Glass pareva grande, ma hà dimustratu chì era pesante nantu à e risorse di u sistema per l'utilizatori mediu. Ancu se u sistema Windows Vista hà fallutu in parechje manere, pusendu a basa per parechje di e funzioni di sicurezza è visuale chì eranu in u sistema Windows 7 è e versioni più tardi migliurate.

Microsoft Zune

U mercatu di lettori MP3 portable hè statu definitu da l'iPod d'Apple. Ancu s'ellu hè stata lanciata in u 2001, trè anni dopu à u MPMan F10 (u primu lettore audio digitale portable), hè diventatu u successu enormu chì l'industria avia bisognu. Microsoft hà intrutu in u ring cù u Zune in u 2006, ma da quì era digià Apple hà liberatu cinque generazioni di l'iPod Classic, senza parlà di i mudelli Shuffle è Nano. Quandu u Zune hà lanciatu, avete digià Apple cimentatu u so postu in u mercatu è hà creatu un icona culturale. Microsoft avia da offre qualcosa veramente mozzafiato per alluntanassi u so publicu da u lettore audio ora quasi perfettu Apple. In ogni casu, u Zune offriva un lettore di musica voluminoso, di culore marrone chì era in cuntrastu forte cù l'estetica minimalista di l'iPod. In u 2011, u Zune hè statu discontinuatu dopu à trè generazioni di prudutti.

BlackBerry Storm

BlackBerry, una volta un titan di l'industria, hè avà praticamente assente da u mercatu di i telefoni intelligenti chì una volta dominava. Pocu dopu à u lanciu di l'iPhone in u 2007, BlackBerry hà liberatu u so primu smartphone touchscreen, u BlackBerry Storm. Ùn solu ùn si alluntanò da l'opzioni populari di u teclatu fisicu, hà ancu debutatu un novu touchscreen problematicu chjamatu SurePress. Dittu cun un classicu - l'idea era certamente bona, i risultati ùn eranu micca boni. A digitazione nantu à sta schermu era dulorosamente lenta, è l'utilizatori fideli di BlackBerry anu mancatu assai a digitazione fulminea chì eranu abituati à i tastieri corporativi. A Tempesta hà avutu à cumpete micca solu cù l'iPhone, ma ancu cù un esercitu rapidu di smartphones chì gestisce u sistema Android, per quale ùn bastava più.

iTunes Ping

In a storia di a cumpagnia Apple truverete ancu i fallimenti di u software. Unu di sti fallimenti menu cunnisciuti hè iTunes Ping, una reta suciale focalizzata in musica in iTunes. Ping hà lanciatu in u 2010 cum'è un modu per seguità l'amichi è l'artisti preferiti in a piattaforma iTunes, ma hè quì chì i prublemi cumincianu. Prima, tuttu l'aspettu suciale di Ping era limitatu à sparta recensioni, compra è altre aghjurnamenti basi. È ùn ci era micca integrazione cù Facebook, a reta suciale più populari di l'epica. L'implicazione prevista ùn hè micca accaduta ancu da l'artisti, è Ping era cusì cundannatu à una morte graduale.

Nokia N-Gage

Una volta, a cumpagnia finlandese Nokia hà sempre spintu i limiti di ciò chì i telefoni puderanu fà. Un tali tentativu audace era u telefunu di ghjocu Nokia N-Gage. Stu prughjettu era u più ambiziosu ch'ellu pudia esse. Nokia hà assuciatu cù editori di video games, rivenditori di ghjoculi è altri attori in una campagna di milioni di dollari per cumpete cù u Game Boy sempre più populari è creà un novu mercatu. Ancu s'ellu u telefuninu offriva una quantità di migliure avanzate, in fine ùn hà micca pruvatu à esse assai amichevule.

Nintendo Virtual Boy

Lanciatu in u 1995, u Virtual Boy era una cunsola di ghjocu ingombrante cù una visualizazione stereoscopica 3D. Hè dumandatu à l'utilizatore per ripusà a so testa nantu à una piattaforma mentre ghjucava à u ghjocu, fighjendu un schermu rossu monocromu tuttu u tempu. Questa visualizazione hè stata una surgente di discomfort è affare di l'ochji per parechji ghjucatori, scunfittendu u scopu di una sperienza di ghjocu immersiva. Inoltre, a biblioteca di ghjocu per u Virtual Boy era abbastanza povera. Solu 3 ghjochi sò stati sviluppati per a cunsola 22D, è parechji altri sò stati annullati pocu dopu esse annunziatu. Nintendo hà precipitu u Virtual Boy à u mercatu per fucalizza nantu à u sviluppu di a Nintendo 64, chì probabilmente hà influenzatu a decisione di a cumpagnia di liberà u Virtual Boy in un statu infinitu.

TouchPad HP

U mercatu di tablette hà una storia interessante. In un mondu duminatu da l'iPads, chì in l'ultimi anni hè stata piena di pasticchi decentu Androidum, hè difficiule di ricurdà u TouchPad HP. In u 2011, uni pochi di mesi dopu à u lanciu di l'iPad 2, HP hà decisu di piglià una seria di decisioni discutibili per a so prima tableta. L'HP TouchPad custava u listessu cum'è l'iPad, hà avutu una visualizazione significativamente peghju, hà gestitu un novu sistema operatore senza supportu per l'applicazioni populari di terzu, è hè ghjuntu in un corpu di plastica economica. Questu era abbastanza per cundannà l'HP TouchPad, malgradu a bella idea.

Galaxy Ramintate vi 7

In l'estiu di u 2016, Samsung hà literalmente pusatu u mondu di u smartphone in u focu cù u so mudellu Galaxy Nota 7. Meno di un mesi dopu à u so lanciu, più di 30 telefuni splutavanu, chì incitatu à Samsung è a Cummissione di Sicurezza di i Produtti di u Consumatore (CPSC) di i Stati Uniti per emette un ricurdamentu ufficiale è prumessu un sustitutu. A tragedia hè accaduta duie volte, cum'è i telefoni di ricambio anu pigliatu ancu u focu. I trasportatori è i rivenditori cuminciaru à emette ritorni gratuiti per tutti i Note 7, a FAA hà pruibitu ufficialmente u so usu in i voli, è a reputazione di Samsung hè stata temporaneamente compromessa.

U più lettu d'oghje

.