Chiudi annunziu

Praticamente subitu dopu chì Samsung hà introduttu u so primu Galaxy Nota, u publicu laico è prufessiunale hà cuminciatu à circà impaziente per a seconda generazione. No wonder - u primu Galaxy A Nota era rimarchevule in parechje manere, è a ghjente era curiosa di vede ciò chì u so successore pareva.

Uriginale Galaxy A Nota hà cambiatu a forma - o piuttostu a dimensione - di smartphones. Grandi displays sò ghjunti di colpu in moda. U so successore, Samsung Galaxy Nota II, era ancu più grande, è u novu pannellu Super AMOLED si allungava da 5,3″ à 5,5″. Stu novu pannellu avia una striscia RGB cumpleta simile à quella utilizata in u Galaxy S II, chì hà aiutatu à migliurà a qualità di l'imaghjini, ancu s'è a risuluzione hè stata ligeramente ridutta - 720 x 1 px da l'uriginale 280 x 800 px.

Samsung Galaxy A Nota II usa un display 16: 9 media-friendly invece di u mudellu originale 16:10, chì hè più focalizatu in documentu. Questu significava ancu chì i dui telefoni avianu essenzialmente a listessa superficia, ancu s'è e so diagonali differiscenu da 0,2 ". Ci era ancu una mellura significativa in u stylus S Pen, a seconda generazione di quale era un pocu più longu è più grossu - 7 mm cumparatu à 5 mm, cusì era più còmode di mantene. U buttone nantu à u stylus hè statu datu un finitu texturizatu per fà più faciule per truvà u toccu.

L'intenzione di Samsung era di permette à l'utilizatori di navigà cumplettamente l'interfaccia senza lascià u S Pen. In verità, u stylus hà attivatu alcune scurciate chì ùn sò micca dispunibili à u dettu. A funzione Quick Command permette à l'applicazioni per esse lanciate disegnu un simbulu, è l'utilizatori puderanu ancu aghjunghje i so cumandamenti - per esempiu per attivà Bluetooth è Wi-Fi.

In a seconda generazione di Samsung Galaxy A Nota hà ancu vistu un aumentu di a capacità di a bateria da l'uriginale 2500 mAh à 3100 mAh. A risuluzione di e duie camere di u telefunu hè stata a stessa cum'è prima - 8 MP à u spinu, 1,9 MP à u fronte. Tuttavia, a qualità di l'imaghjini hè notevolmente migliorata. Questu era più notu cù u video, chì avà manteneva un fermu 30 frames per seconda (a Nota originale hè cascata à 24 frames per seconda in poca luce). Era ancu pussibule di piglià foto di 6 MP durante a registrazione di video.

Una grande parte di questu era u processore quad-core Exynos 4412, chì più di duppià a putenza di computing dispunibule. Hà aumentatu u numeru di core di processore à quattru (Cortex-A9) è hà aumentatu u clock da 0,2 GHz à 1,6 GHz. Inoltre, u processatore graficu Mali-400 offre quattru unità di computing invece di una.

A capacità di RAM hè stata duppiata à 2GB, chì hà aiutatu cù multitasking. Un mese dopu à u lanciu Galaxy Per a Nota II, Samsung hà publicatu una aghjurnazione chì hà permessu a multitasking split-screen, una funzione chjamata Multi-View. Era unu di i primi smartphones à supportà una tale funzione, è una selezzione di app Google - Chrome, Gmail è YouTube - offre cumpatibilità cù a funzione.

Samsung Galaxy U Note II hè statu un successu di vendita calda. Samsung hà previstu chì vende 3 milioni di unità in i primi trè mesi. Ma hà righjuntu 3 milioni in un solu mese, dopu in dui mesi era 5 milioni. À settembre 2013, a Nota originale avia vindutu circa 10 milioni di unità, mentre chì a Nota II avia superatu 30 milioni. Cume di Samsung Galaxy Vi ricordate di a Nota II è mi manca sta serie, o site felice cù a so fusione in Galaxy S22/S23 Ultra?

Pudete cumprà i migliori Samsung cù un bonus di finu à CZK 10 quì

U più lettu d'oghje

.