Chiudi annunziu

Google hà risoltu una demanda trè mesi fà trà ellu stessu è più di 30 stati di i Stati Uniti nantu à a so app store è e pratiche Androidu. I termini di u stabilimentu ùn sò micca stati publicati à u mumentu, ma avà sò stati revelati da u giant tecnologicu americanu stessu.

Google in u so novu blog cuntribuzione hà dichjaratu chì facilità u sideloading androidd'applicazioni. Questa facilitazione cunsisterà in u fattu chì i dui menu pop-up chì appariscenu quandu pruvate à sideload una applicazione attraversu un'altra applicazione (per esempiu, u navigatore web Chrome o Files) si fusionaranu in una sola. In questu sensu, a cumpagnia hà aghjurnatu u so avvisu à l'utilizatori nantu à i pussibuli risichi di installà applicazioni laterali.

L'opzioni di fattura alternativu in u Play Store per l'acquistu in-app sò parte di l'accordu di tribunale. Quessi permettenu à i sviluppatori di visualizà diverse opzioni di prezzu in l'applicazioni (per esempiu, offerte via u situ web di u sviluppatore o una app store di terzu). Google hà ripetutu chì hà pruvatu a fatturazione alternativa in i Stati Uniti per più di un annu. In ogni casu, deve esse nutatu chì stu prughjettu pilotu, inseme cù a fattura alternativa in altri mercati, hè natu in u risultatu di una pressione relativamente forte da i regulatori è i pulitici.

Infine, u giant tecnulugicu hà dettu chì u stabilimentu costarà 700 milioni di dollari (circa 15,7 miliardi CZK). Hà specificatu chì $ 630 milioni andaranu à un fondo di liquidazione per i cunsumatori, mentre chì $ 70 milioni andaranu à un fundu per a suing states americani.

U più lettu d'oghje

.