Chiudi annunziu

Letti

Coperture di lettu

A trama hè stallata à a fini di l'anni 67 - u vaghjimu 68 à l'estiu 1968 cù un epilogu cortu chì si estende in l'anni XNUMX. U quartieru residenziale di Hanspaulka di Praga, a poetica sottile è l'esagerazione umoristica sò carattaristichi di a narrativa mosaica di i destini di vita parallela di trè generazioni d'omi è donne in un periodu speciale di a nostra storia in u XNUMX.

Nidi nantu à YouTube

Fiabe per Emu

Petr Miller hà travagliatu per l'uffiziu di l'immigrazione in Londra per parechji anni. U ritmu ben stabilitu di a so vita hè interrotta un ghjornu da una strana telefonata da Praga. Una mamma sola chì l'hà chjamatu cum'è tutore di u so figliolu in una emergenza hè in l'uspidale dopu un accidente di vittura. Ema hè a so figliola. Petru hè cumplettamente sconvoltu. Deve esse qualchì errore. Ùn hà micca figlioli è ùn vulia micca avè. Tuttavia, ùn pò micca solu fà a manu nantu à a situazione. E se Ema hè veramente a so figliola è ellu hè a so unica chance per evità l'orfanagiu? Per un omu chì era abituatu à campà solu finu à l'età di cinquant'anni è di sicuru ùn vole micca cumplicà a so vita cù l'emozioni, a cunvivenza cù una zitella di ottu anni, litteralmente cambia a so vita. È in cima à questu, un travagliadore suciale non-negotiable hè nantu à i so tacchi, cusì Petru deve piglià una decisione cruciale: S'ellu vole diventà un genitore legale, hà bisognu di truvà una mamma per Emma! À u listessu tempu, scontra à Maria, chì, cum'è Petr, campa per u so travagliu è hà guasi persu a speranza ch'ella scuntrà i gioia ordinariu di a vita. Marie decide di aiutà i dui. Hè necessariu di prisentà una storia credibile à u impiegatu senza pietà. U ghjocu di l'amore principia... Ma cumu finirà ? Ancu i miraculi accadenu qualchì volta.

Tales for Emu su YouTube

U Babbu Natale vene questu annu ?

U tempu di Natale pò purtà storie maravigliose, storie divertenti è nostalgia. U Babbu Natale vene questu annu ? hè a storia di duie famiglie chì anu decisu chì u Natale hè solu di fà boni atti, di fà i desideri à ogni costu, è micca solu i zitelli di crede in miraculi. L'affascinante José (Josef Abrhám), di 60 anni, torna in a so Praga nativa dopu trent'anni di emigrazione in Messico. Succumbe à l'insistenza di a so moglia mexicana Dolores. Ella crede chì l'ultima speranza per a so figliola Penélope, chì prova in vain à stà incinta, hè un miraculu chì puderia esse realizatu da a famosa Vergine Maria di Praga prima di Natale. José hè preoccupatu di vultà perchè sà bè ch'ellu puderia purtà sorprese inespettate. Piglianu a forma di u so vechju amicu Rudy (Václav Postránecký), chì li piace à manipulà tutti, ma soprattuttu u so anticu amore Květa (Libuše Šafránková) è a so grande famiglia speciale, guidata da u so figliolu Michal (Igor Chmela). U locu di nascita prepara à José per una seria di situazioni difficili. Avarà bisognu di insight è tuttu u so sensu di suluzioni imaginative per caccià tutti da i prublemi. À a fine, però, si trova chì ognunu di i membri di a famiglia di José piatta ancu u so sicretu, è chì, in più di u ligginnariu Ghjesù di Praga, ci sò ancu una quantità di altri esseri capaci di fà miraculi.

U zitellu Ghjesù vene à YouTube questu annu

A faccia d'Anghjulu

A ghjovana Charlotte Collier decide di lascià u cunventu, malgradu chì a so mamma l'avertissi di e mala cundizione in quale anu da campà. Approfittanu di l'invitu di a Sra Pinaud, a moglia di u ghjudice di u distrittu, è assistenu à un ballu di carità. Malgradu u ridiculu cù a figliola di u ghjudice, Margot, onore a miseria di Charlotte è a so mamma, a zitella scontra u bellu è simpaticu Conte Raoul de Mornay, chì hè tornatu da un longu viaghju. Dopu à u ballò, a so mamma l'avvisa ch'ella deve circà un sposu, ma ancu attentu, perchè i nobili ùn si maritanu micca cù e figliole di a cità. Malgradu e so parolle, però, u conte dumanda subitu a manu di Charlotte in u matrimoniu. Pocu dopu à u matrimoniu, u fratellu di Raoul, Filippu, si prisenta à u castellu, custruitu nantu à una scogliera alta sopra à u mare, è avvirtenu à Charlotte di lascià s'ellu vole stà in vita. U corpu di una zitella di u paese si trova sottu à una scogliera, è sicondu un tistimone oculare chì hè mortu prestu, era un casu d'assassiniu.

Face d'angelu nantu à Youtube

Bucaneve è muschi dopu à 25 anni

U prufessore Karda, chì ùn gestisce micca bè l'albergu turisticu Severka in i Monti Giant, scuntrà u so anticu studiente Viki Cabadaj, chì guadagna a vita cum'è istruttore di sci, à l'ascensore. Hè divorziatu, hè in muntagna cù a so figliola Jana, è quandu ellu scopre chì a figliola di Marika, chì una volta hà corteggiatu senza successu, hè in visita à a casetta di Karda, suggerisce à u maestru chì urganizeghja una riunione di ex cumpagni di classi in a casetta. . È cusì, dopu à 25 anni, l'obesu Radek, u pruprietariu di una casa editrice micca prusperu, l'intrattenimentu di TV di successu Karel, chì ghjunghje ancu cù u so figliolu Petr, Soňa è Eva senza figlioli cù i so dui figlioli, si prisentanu à a casetta. Ancu s'ellu Viky hè disappuntu chì solu una manciata di cumpagni di classe ghjunghjenu à a fine, prova sempre di cunnette cù u passatu è rinvivisce i ricordi. U prufissore Hanka, chì Radek amava una volta, ghjunghje ancu à a sera. Note amare cumincianu à apparisce in i ricordi di l'eventi passati, causati da u cunfrontu di un passatu spensieratu cù l'esperienze di vita amara è i scontri in a vita persunale o prufessiunale.

Bucaneve è muschi dopu 25 anni nantu à Youtube

U più lettu d'oghje

.