Chiudi annunziu

Android 14 hè avà ufficiale, ma Google hè digià aspittendu l'annu prossimu, vale à dì à Android 15. Puru Android 14 hà introduttu parechje funziunalità novi cù l'intelligenza artificiale, hè diventatu più di una aghjurnazione incrementale chì ùn includeva micca tutte e funzioni chì Google hà dimustratu in e prime versioni beta. Eccu 5 cose chì vulemu vede in a prossima versione Androidu.

Finestre flottanti

AndroidL'estensioni ColorOS è MIUI sò ghjunti uni pochi anni fà cù un strumentu utile in forma di finestri flottanti chì vi permette di maximizà a dimensione di u screnu. I finestri flottanti permettenu basicamente à qualsiasi app per esse ridimensionata per adattà à a visualizazione senza piglià tutta a larghezza, è ponu esse sovrapposte nantu à una altra app per rende più còmuda d'utilizà.

Se Google hà da aghjunghje Windows flottante à Androidper 15 finestre flottanti, deve cunsiderà implementà a superstruttura ColorOS, micca MIUI. In MIUI, i finestri flottanti sò attivati ​​per automaticamente, ma ùn hè micca pussibule di disattivà. Questu pò purtà qualchì inconveniente, cum'è quandu scaricate una notificazione è un pop-up pop-up senza chì vulete.

persunalizazione megliu di l'icone

Google digià in Androidu 12 hà introduttu icone tematiche in Androidu 12 (ancu solu in beta), dui anni dopu, però, a funzione hè sempre mezza in u megliu. Tuttavia, questu ùn hè micca a culpa di Google, ma di i sviluppatori. A maiò parte di elli ignoranu a funzione perchè ùn hè micca ubligatoriu per elli è face chì a pantalla di casa pare menu coesiva. Saria ancu bè chì Google facia Androidu 15 hà introduttu a capacità di cambià a forma è a dimensione di l'icone in modu chì l'utilizatori ùn anu più bisognu di cunfidassi di diversi pacchetti di icone.

Google deve copià a funzione Screen Distance da Apple

A distanza di u screnu hè una nova funzione in u sistema iOS 17, chì usa a camera frontale per detectà se tenete u telefunu troppu vicinu à i vostri ochji. U so scopu hè di riduce a fatigue di l'ochju, è se a camera rileva chì site aduprate u dispositivu più vicinu à circa 30 cm da a vostra faccia, attivarà una notificazione à schermu pienu è vi dumandarà di alluntanà u vostru telefunu o tableta da i vostri ochji. Spergu chì Google noterà sta funzione utile è l'implementa in u prossimu Androidu.

Supportu di gestu predittivu in daretu per parechje app

Google hà iniziatu Androidu 13 per sperimentà a funzione di gestu predittivu. Offre una vista di u screnu in casa in l'applicazioni selezziunate, quandu un altru swipe back vi hà purtatu à questu. Google sta funzione in Androidu 14 allargatu cù transizioni trà applicazioni. Se vulete usà cumplettamente, avete bisognu di attivà in l'opzioni di sviluppatore. Ancu cusì, solu uni pochi d'applicazioni u supportanu, a maiò parte di quali sò da Google. Ùn sariamu micca cusì arrabbiatu se sta funzione in a prossima versione AndroidU sustegnu più app, in particulare quelli di sviluppatori di terzu.

Un sistema di salvezza più affidabile

Certi utilizatori chì u so androidové smartphones aghjurnati à Android 14, hà scontru un prublema induve u so dispositivu hè andatu in un ciclu di reboot è Google ùn hà micca pussutu ricuperà i so dati. Ancu s'è a copia di salvezza di Google hè attivata, hè prubabile chì micca tutti i dati ponu esse recuperati attraversu. Questu hè chì u sistema di salvezza in nuvola di a cumpagnia hè paragunatu à ciò chì offre Apple, solu assai basi.

Quandu si cambia à un novu iPhone, Pudete trasfiriri dati da un vechju iPhone à un novu ancu s'è vo ùn hannu un accessu fisicu à u vechju unu. On Androidu hè più complicatu. Per trasfiriri dati quant'è pussibule, di solitu bisognu di cunnette vi u vostru vechju è novu telefonu. Pudete bisognu di firmà in l'applicazioni di novu è scaricate i so dati dopu à u trasferimentu.

A creazione di un sistema di salvezza robusta cum'è u giant di Cupertino ùn hà micca bisognu Androidsì faciule. Ci hè solu una mansa di mudelli iPhone, ma ci sò centinaie, se micca millaie, di mudelli androiddi telefoni, ognunu cù hardware è software più o menu diffirenti. Crià un sistema di salvezza chì avissi a include tutti i dispusitivi cù Androidehm, pò pare micca impussibile, ma credemu chì Google hè capaci di questu. Tuttavia, pudemu avè da aspittà per quessa.

Google hà l'abitudine di liberà versioni di anteprima Androidu mesi prima di a liberazione publica, per dà à i sviluppatori abbastanza tempu per abituà à l'ultime funzioni. Pò esse previstu chì a prima vista di sviluppatore Androidu 15 serà dispunibule in qualchì tempu di ferraghju di l'annu prossimu, cù betas publichi da seguità dui mesi dopu. Una versione sharp puderia esse liberata in settembre.

Samsung chì anu digià l'opzione Androidà 14, pudete cumprà quì, per esempiu

U più lettu d'oghje

.