Chiudi annunziu

Cù ogni aghjurnamentu di u sistema Android A vittura sviluppeghja u so potenziale per diventà megliu, cum'è l'ultima volta cù a versione stabile 11.0, chì hà purtatu parechje funzioni novi è migliurà à i cunduttori, trà i quali vale a pena nutà, per esempiu, a capacità di adattà automaticamente u sfondate di a visualizazione di a vittura à u wallpaper di u smartphone cunnessu o a rapprisentazione cù a stessa icona di l'applicazione è u statutu nantu à i dispositi cum'è in l'infotainment di u veiculu. Avà Google hà iniziatu a prossima fase di teste beta.

Android A vittura permette i dispusitivi cù u sistema Android accede à i schermi di vitture cumpatibili per furnisce supportu per tutte l'applicazioni impurtanti. Cum'è sapete, Google libera l'aghjurnamenti di u software abbastanza spessu, questu hè attualmente accadutu in forma di versione beta 11.1. U giant tecnulugicu di Mountain View ùn hà micca publicatu una lista di cambiamenti ancu sta volta, cusì pò esse presumitu chì u più vicinu informace nantu à e nutizie emergeranu durante a prova.

L'ultima aghjurnazione di u sistema Android A vittura serà dispunibule solu per quelli utilizatori chì anu firmatu per u prugramma di prova beta. Se ùn site micca ancu trà elli, pudete ancu fà cusì nantu à u situ ufficiale se site interessatu Android Car in Google Play. In alternativa, l'ultima versione pò ancu esse acquistata da questu APKMirror ligame esternu.

Probabilmente ùn ci hè micca bisognu di argumentà chì Telegram hè una di l'applicazioni più usate di u so tipu. A so dispunibilità nantu à i schermi di infotainment in u sistema Android Allora a vittura hè chjaramente benvenuta. Sfurtunatamente, dopu una recente aghjurnazione, inspiegabilmente hè sparitu da u pannellu dashboard per alcuni utilizatori.

Android Sia Auto è Telegram anu ricivutu novi versioni in dicembre, ma per avà ùn hè micca sanu chjaru induve u prublema hè uriginale. A ricerca preliminare ùn hà micca ancu dimustratu l'esistenza di cumpunenti chì i disabilitati sparte. Ùn pare micca esse un smartphone specificu o una versione di sistema Android Auto, ma ognunu hà l'ultima versione di Telegram 10.5.0 installata in u so telefunu. À u mumentu, ùn dicenu nunda nantu à u fattu chì un serviziu Google ben cunnisciutu hè culpèvule per l'utilizatori chì anu procedutu à aghjurnà à Android Auto 10.9 ma ùn avia micca aghjurnatu Telegram. À u cuntrariu, ponu cuntinuà à aduprà. Siccomu ùn ci hè attualmente alcuna correzione, una versione più vechja di l'app Telegram hè l'unica opzione per cuntinuà à aduprà u famosu software di chat.

Tramindui Google è u squadra di sviluppu di Telegram sò cunuscenti di a situazione è cullighjanu più infurmazioni nantu à u bug informace. Tuttavia, a suluzione pare bisognu di qualchì tempu.

U più lettu d'oghje

.