Chiudi annunziu

Samsung dichjara chì u novu Galaxy U S24 Ultra hè dotatu di a tecnulugia Quad Tele System, chì offre quattru livelli di ingrandimentu: 2x, 3x, 5x è 10x. I dui medii sò ottenuti per l'ottica, u primu è l'ultimu per un prucessu avanzatu di l'imaghjini. Questu hè solu per l'approssimazione, Galaxy U S24 Ultra hà quattru camere reali in u spinu, ma ùn era micca tantu tempu chì i telefoni anu avutu solu una.

Questu era u casu, per esempiu, in 2016, quandu Samsung ghjunse Galaxy S7 è S7 edge - ci era una sola camera 12MP cù una lente 26mm f / 1,7. Ancu s'ellu era abbastanza avanzatu cù l'autofocus Dual Pixel è l'OIS, era sempre ligatu à una sola lunghezza focale. Ma Samsung hà ghjuntu cun un pianu per attruvà sta limitazione.

Questu era un casu spiciale per u S7 è S7 edge chì avianu una lente di lenti. Hè vinutu cù duie lenti, una ultra-wide (110 °) è una telephoto (2x). Quessi eranu lenti d'alta qualità fatti di l'acciaio inossidabile chì sò stati avvitati in modu sicuru in l'alloghju (hè statu cuncepitu per pusà in a pusizione curretta nantu à a camera di u telefunu).

Sò stati imballati bè in un cilindru di plastica è avianu coperchi protettivi contr'à i graffii s'è vo vulete portà solu unu di elli. U listessu set era ancu dispunibule per Galaxy Nota 7. Di sicuru, questu era u casu cù un sensoru di 12Mpx è un vechju chipset, più un software scrittu prima di u boom di a fotografia di computer. In questi ghjorni, u zoom digitale hè assai megliu grazia à i migliori in tutti questi spazii.

Ma a strategia di lenti supplementari hà ancu avutu i so alti è bassi. U teleobiettivo ùn hà micca fattu troppu bè in i cantoni di l'imaghjini. Puderia avè sparatu in 16: 9 per tagliate a maiò parte, ma questu hè sempre un prublema cù stu tipu di lente. Mentre chì u prublema più grande cù a lente telephoto era dolcezza in i cantoni, a lente ultra-larga hà avutu i so prublemi in a forma di distorsioni geomètrica.

Queste lenti puderanu esse aduprate per a registrazione di video, induve avianu un vantaghju oculatu. Galaxy U S7 è Note7 puderanu registrà video 4K, ma u zoom digitale era solu dispunibule à 1080p. Cù u teleobiettivo, pudete ottene una risoluzione 4K è una vista più vicina di l'ughjettu fotografiatu.

In fine, l'idea di lenti in un casu ùn hà micca pigliatu per ragioni evidenti, è Samsung l'abbandunò dopu à 2016. Esce l'annu dopu Galaxy U S8, chì avia sempre una sola camera, ma u Note8 hà aghjustatu un teleobiettivo di 52 mm (2x) à u so toolkit, rendendu una lente esterna 2x inutile. Cù a generazione S10 / Note10 in 2019, hè stata aghjunta una camera ultra-wide-angle, chì hà eliminatu completamente a necessità di lenti esterni.

In certi casi, però, l'hardware supplementu hà dimustratu successu - per esempiu, u sistema di Kit di Fotografia per Xiaomi 13 Ultra era assai populari. Stu kit hè ancu vinutu in forma di casu, ma invece di lenti supplementari, cuntene filtri pensati per l'anellu adattatore standard di 67 mm. Questu hà permessu l'usu di filtri di densità neutra (ND) è polarizzati circularmente (CPL) chì eranu abbastanza grande per copre tutta l'isula di càmera. I filtri ND permettenu a quantità di luce chì entra in a camera per esse ridutta senza chì l'utilizatori anu da cambià l'apertura o a velocità di l'otturatore. I filtri CPL anu fattu un travagliu eccellente per riduce i riflessi è u splendore.

Una fila Galaxy U megliu modu per cumprà S24 hè quì

U più lettu d'oghje

.