Chiudi annunziu

Google hè sempre in cerca di novi modi per intruduce l'intelligenza artificiale in tutti i so prudutti. U so ultimu esperimentu AI hà u scopu di aiutà l'utilizatori à truvà lochi interessanti in Maps, ùn importa quantu hè specifica, larga o nichula a so dumanda.

Aieri, Google hà annunziatu chì introduce un novu modu à l'app Maps per aiutà à truvà i posti chì vulete visità. Si dice chì a nova funzione s'appoghja nantu à i so grandi mudelli di lingua (LLM) per analizà l'infurmazioni nantu à più di 250 milioni di posti è cuntributi da a cumunità. Quandu s'utilice, a funzione vi darà suggerimenti per i posti chì pudete vulete visità.

Un esempiu chì Google hà datu hè di circà e cose da fà in un ghjornu di pioggia. Se scrivite "attività di ghjornu di pioggia" in a casella di testu, riceverete cunsiglii per l'attività interni cum'è spettaculi di cumedia, cinema, è più. Puderete ancu dumandà dumande di seguitu chì piglianu in contu a vostra dumanda precedente. Per esempiu, sè vo vulete andà in un locu cù una atmosfera retro, a funzione vi prupone l'attività interna in i lochi chì rispondenu à questu requisitu.

Inoltre, Google dice chì questi risultati seranu urganizati in categurie. Inseme à queste categurie, vi vede "carousels" di ritratti è riassunti di recensioni di quelli lochi. È se ti piace induve site statu, puderà ancu salvà u locu in una lista è sparte cù l'amichi. A cumpagnia descrive a funzione AI generativa cum'è un esperimentu, aghjustendu chì lanciarà in accessu anticipatu sta settimana, solu in i Stati Uniti. Tuttavia, serà dispunibule solu per i guide lucali selezziunati.

U più lettu d'oghje

.