Chiudi annunziu

In l'era digitale d'oghje, e carte sò diventate un strumentu indispensabile per a navigazione, ci aiutanu à truvà u nostru modu attraversu zoni scunnisciuti, pianificà viaghji, cercate lochi in vicinanza, scopre a durata di a strada, etc. Una di e carte più populari. è l'applicazioni di navigazione sò Google Maps per un bellu pezzu. Avà, una patente hè apparsu in l'etere chì descrive qualcosa chì puderia aiutà à migliurà significativamente a navigazione di Maps. Parlemu di l'integrazione di carte viste da sopra è di a funzione Street View.

Immaginate d'esse in una cità affollata è affidà à a vostra app di carte per guidà à a vostra destinazione. Mentre a vista di sopra furnisce un sensu generale di direzzione, ùn riesce à catturà e sfumature di l'ambiente intornu à voi.

Viste à livellu di strada, cum'è quelle offerte da Street View in Google Maps, offrenu una sperienza più immersiva, ma a navigazione trà elli pò esse ingombrante è disorientante. Questa "disconnect" trà e viste di carte sopra citate hè indirizzata da una nova patente per Maps publicata da ParkiFly in cullaburazione cù leaker David (aka @xleaks7). A patente presenta i metudi è i sistemi per l'integrazione di carte top-down cù viste à livellu di strada.

In particulare, presenta una interfaccia d'utilizatore dual-area, cù a mità superiore di u screnu chì mostra una mappa tradiziunale "sopra a terra" è u fondu una vista di strada. U centru di sta innuvazione hè un cuntrollu interattivu di sovrapposizione di carte chì permette à l'utilizatori di aghjustà senza saldatura a vista di a mappa.

Per u cunduttore, sta integrazione offre una quantità di vantaghji. A cumminazione di una chiarezza completa di a mappa top-down è una vista immersiva à livellu di strada puderia cuntribuisce à una navigazione assai più liscia. È sta integrazione puderia esse particularmente utile quandu u cunduttore hè vicinu à a so destinazione. Allora speremu chì sta patente ùn resta micca "in carta" è, se pussibule, in un futuru vicinu diventerà una funzione.

U più lettu d'oghje

.