Chiudi annunziu

WhatsApp hè una di l'applicazioni di messageria immediata più populari in u mondu è ghjoca un rolu vitale in a vita di parechji utilizatori quandu si tratta di cumunicà cù quelli chì li circundanu. Tuttavia, quandu si passa in avanti è avanti trà parechje app è conversazioni, pò esse abbastanza faciule per sguassà accidentalmente alcuni missaghji WhatsApp. Fortunatamente, l'applicazione offre un truccu praticu per restaurà un missaghju sguassatu.

U messagiu WhatsApp eliminatu in u vostru smartphone cù Androidpudete ritruvà em assai facilmente. Basta à seguità questi passi:

  • Andà à u chat WhatsApp di a vostra scelta.
  • Long tap nantu à u missaghju chì vulete sguassà.
  • Quandu sguassate accidentalmente un missaghju cù l'opzione Eliminate da mè, un buttone appariscerà in u fondu à diritta di u screnu Torna.
  • Tap "Back" è u messagiu sguassatu serà restauratu in quellu chat.

Quandu aduprate l'opzione Elimina cun mè per sguassà parechje messagi à una volta, l'opzione Undo riporterà tutti i testi sguassati in a cunversazione. Hè da esse aghjuntu chì a funzione di ricuperazione di u messagiu funziona solu per questa opzione, micca per l'opzione Elimina per tutti. È aghjustemu chì u listessu truccu travaglia per altri tipi di media, cum'è foto, video è documenti.

U più lettu d'oghje

.