Chiudi annunziu

Siccomu Microsoft è OpenAI anu stretti legami, l'assistente AI Copilot hà digià accessu à alcuni di i mudelli di intelligenza artificiale più avanzati di OpenAI. Tuttavia, alcune di queste funzioni sò bluccate à l'utilizatori per abbunamentu, per quessa Microsoft offre Copilot Pro per tutti quelli chì volenu ancu di più da i so assistenti. Ma avà a cumpagnia hà cunfirmatu chì u mudellu GPT-4 Turbo hè ufficialmente liberu d'utilizà.

Sta nutizia apparsu in un postu di Mikhail Parachin in a reta suciale X. In u passatu, hà digià statu a surgente di parechje nutizie riguardanti stu assistente particulari di Microsoft. Questa volta hà annunziatu chì i mudelli Copilot GPT-4 Turbo sò oghji liberi per tutti, cusì senza bisognu di pagamentu da l'utilizatori. I cumenti indicanu chì GPT-4 Turbo accuminciarà se mette Copilot in modalità Creativa o Precisione.

Ma chì hè u mutivu principalu di una tale generosità da Microsoft? Ci sò stati rumuri chì OpenAI travaglia nantu à GPT-4.5 Turbo, chì pò esse liberatu abbastanza prestu è chjaramente eclissi a versione attuale. S'ellu hè veru, allora hè sensu perchè Microsoft hà sguassatu di colpu u GPT-4 Turbo da u so livellu pagatu, postu chì hè solu fà spaziu per un mudellu più novu.

U più lettu d'oghje

.