Chiudi annunziu

Una dumanda di patente Samsung hè apparsu in i corridoi digitale, revelendu una nova funzione AI chì puderia ghjunghje più tardi questu annu, possibbilmente cù u lanciu di novi puzzle. Galaxy Z Fold6 è Z Flip6. Questa funzione, cum'è descritta in u serviziu di patenti KIPRIS, aduprà intelligenza artificiale per analizà e dumande di ricerca di l'utilizatori è offre riassunti persunalizati di documenti è articuli basati nantu à i punti di vista pulitichi, interessi è altre caratteristiche di l'utilizatori.

Cum'è dichjaratu da un leaker ben cunnisciutu chì appare nantu à a reta suciale X sottu u nome Revegnus, usa u sistema patentatu di Samsung. informace nantu à a storia di l'usu raccolta da l'utilizatori da i dispositi Galaxy, cumprese e so preferenze, u livellu di cunniscenza è l'orientazione pulitica, per furnisce riassunti. Samsung offre digià strumenti di sintesi alimentati da AI attraversu una suite Galaxy AI in a superstruttura One UI 6.1 nantu à i dispositi selezziunati cum'è a gamma Galaxy S24. Sti arnesi ponu sintetizà note in l'app Samsung Notes è e pagine web in u navigatore Internet Samsung.

A cuntrariu di e strumenti esistenti, sta nova funzione AI riassumerà u cuntenutu basatu annantu à l'interessi di l'utilizatori. Inoltre, l'utilizatori puderanu urdinà à l'intelligenza artificiale esattamente cumu riassume u cuntenutu. L'utilizatore di u dispusitivu Galaxy per esempiu, puderia dumandà à riassume l'articulu brevemente è neutrale, o dumandà à ella di fà cusì in più parolle cù un undertone negativu.

Sicondu i media coreani, sta nova funzione puderia Galaxy AI debutarà cù i novi telefoni flessibili di Samsung Galaxy Z Fold6 è Z Flip6. Questi duveranu esse parti di u prossimu avvenimentu Galaxy Unpacked introduttu digià à u principiu anni.

U più lettu d'oghje

.