Chiudi annunziu

WhatsApp hà lanciatu a funzione di trascrizione di i missaghji di voce in maghju scorsu, ma era solu dispunibule per l'utilizatori finu à avà iOS. Avà, però, pare chì dopu à guasi un annu, hà da vede ancu androidversione di l'applicazione.

WhatsApp beta 2.24.7.7 teardown fattu da u web U SpAndroid stringhe di codice revelatu chì suggerenu chì una nova funzione hè in sviluppu per androidversione di l'applicazione. E stringhe di codice si riferiscenu à e trascrizioni criptate finali. E corde includenu specificamente:

  • "150MB di novi dati di l'app seranu scaricati per attivà i overrides".
  • "Attivà".
  • "WhatsApp usa u ricunniscenza vocale di u vostru dispositivu per furnisce trascrizioni criptate end-to-end. Dopu informace".
  • "Attiva e trascrizioni".

Sembra chì l'utilizatori anu da scaricà 150MB di dati prima di attivà sta funzione. Si s'appoghjanu nantu à u software di ricunniscenza vocale di u dispusitivu per funziunà. A funzione serà probabilmente situata in Settings→Chats. U situ web ùn era micca capaci di ottene a funzione malgradu i fili di codice. Hè pussibule chì sta funzione ùn hè ancu attivata da i sviluppatori, chì indicà chì hè in i primi fasi di sviluppu.

Ci hè un altru missaghju riguardanti WhatsApp. App beta versione 2.24.7.6 secondu u situ web WABetaInfo prova a funzione di sparte video per mezu di l'aghjurnamenti di statutu finu à 1 minutu. In ogni casu, u limitu attuale per i video "status" hè solu 30 seconde, cusì duie volte più longu seria una mellura significativa.

U più lettu d'oghje

.