Chiudi annunziu

Google hà truvatu chì un totale di 2023 vulnerabilità zero-day sò state sfruttate in 97. Questu hè quasi 40% più di l'annu passatu (à quellu tempu, 62 vulnerabili di stu tipu sò stati sfruttati specificamente).

U Gruppu di Analisi di Minacce di Google è Mandiant si sò uniti per analizà e vulnerabilità zero-day scuperte l'annu passatu. A so analisi hà revelatu chì di e 58 vulnerabilità zero-day chì puderanu attribuisce a motivazione di i pirate, l'spionamentu era u mutivu principale per 48 d'elli.

I vulnerabilità di u ghjornu Zero sò essenzialmente errori chì l'esperti di sicurezza ùn anu micca ancu trovu. Questu significa chì e squadre IT ùn anu micca tempu di riparà prima chì i pirate li sfruttanu. Hè per quessa chì sò cusì populari cù i pirate, perchè u so usu ùn provoca micca avvisi. Di tutti i miri putenziali, i cibercriminali anu miratu piattaforme è prudutti cum'è smartphones, sistemi operativi, navigatori web è diverse applicazioni. Un totale di 61 vulnerabilità zero-day hà affettatu sti miri, Google hà trovu.

In u 2023 era nantu Androidu sfruttatu nove vulnerabilità zero-day, chì era 6 più di l'annu prima. On iOS nove vulnerabilità sò stati ancu sfruttati, paragunatu à cinque menu di l'annu passatu.

I più vulnerabili di u ghjornu zero - 12 - sò stati sfruttati da i pirate di u statu chinesi, seguitu da a Russia, a Corea di u Nordu è a Bielorussia. In totale, l'spionamentu sponsorizatu da u statu contava più di 41 % sfruttatu vulnerabilità zero-day. Ancu s'ellu ci hè statu un incrementu significativu annu in annu in sfruttamenti di stu tipu in 2023, era un pocu menu cà in 2021. À quellu tempu, 106 di sti vulnerabili sò stati sfruttati.Esperti in cibersecurità, però crede chì l'incidenza è u tassu di sfruttamentu di sti minacce fermanu altu paragunatu à i numeri pre-2021.

U più lettu d'oghje

.