Chiudi annunziu

Samsung Galaxy mega 2U telefonu SM-G430 in prima paria cum'è un dispositivu assai debbule, ma à a fine hè stata una cosa completamente diversa. A cumpagnia hà trasfurmatu un dispositivu mid-range in un mudellu high-end cun un processore Snapdragon 2.5 801 GHz, un chip graficu Adreno 330 è un display Full HD 5.5-inch. Ùn sapemu micca ciò chì serà à a fine, ma hè chjaru chì hè unu di l'ultimi mudelli "quist'annu" prima chì Samsung salta à i nomi di novi prudutti.

Inoltre, Samsung deve travaglià nantu à parechji dispusitivi low-end è mid-tier, chì hè cumu si vole adattà à u mercatu. A cumpagnia hà ricunnisciutu chì duverebbe cumincià à fucalizza più nantu à i dispositi più economici è ùn deve esse più tanti. Ci vole à ottene questu cun una nova tattica, in u quale hà pensatu à rinominà i so telefoni secondu e lettere, cum'è u casu cù u. Galaxy A. A serie individuale deve differisce in u disignu, ma i mudelli in elli duveranu mantene almenu paràmetri simili è deve differisce solu in grandezza. U disignu deve esse unificatu per a serie individuale, chì deve permette à e persone di distinguelli più facilmente. A nova serie apparentemente include mudelli Galaxy U, Galaxy J, Galaxy E.

Sicondu e leaks, pare cusì Galaxy J serà u dispusitivu più bassu in tutta a serie. A designazione SM-J100 è u so nome indicanu questu Galaxy J1. Solu offre un display di 4.3-inch cù una risuluzione di 800 x 480 pixels, un chip 64-bit cù una freccia di 1.2 GHz è 1 GB di RAM. Offre ancu una camera posteriore di 5 megapixel è frontale di 2 megapixel è 4 GB di spaziu, per furtuna cù l'opzione di espansione. A bateria cù una capacità di 1 mAh piacerà, vale à dì à u livellu Alpha. Ma hè ancu riflessu in u gruixu di 850 millimetri. U dispusitivu hè dunque cunsideratu un successore di un mudellu prima Galaxy Y.

var sklikData = { elm: "sklikReklama_47925", zoneId: 47925, w: 600, h: 190};

merlot-red-nota-3

var sklikData = { elm: "sklikReklama_47926", zoneId: 47926, w: 600, h: 190};

* Fonte: SamMobile

U più lettu d'oghje

.