Chiudi annunziu

smartphones SamsungIn l'ultimi mesi, avemu pussutu avè un ochju di a direzzione di a strategia di Samsung, è ci vole à dì chì a produzzione di dispusitivi metallichi hè una di e migliori idee chì l'ingegneri di u giant sudcoreanu anu ricivutu. l'ultimi mesi. A liberazione di i dispositi metallici cù a marca Samsung hè stata parlata per parechji anni, digià in u passatu Galaxy S4, l'internet era chinu di speculazione chì Samsung hà pensatu à liberà una variante metallica premium di u flagship allora.

A cumpagnia hà ricursu à l'emissione di smartphones metallichi, o piuttostu smartphones fatti di materiali premium, solu à u principiu di u vaghjimu / vaghjimu 2014. Questu hà vistu a luce di u ghjornu cù un telefunu d'aluminiu chjamatu. Samsung Galaxy Alfa, chì (micca solu) hà guadagnatu assai fan di a cumpetizione cù u so disignu iPhone. Era a liberazione di stu smartphone chì era unu di l'impulsi principali chì cunvince Samsung chì u metale seria probabilmente una strada megliu per u successu di u plasticu, è in nuvembre / nuvembre u giant sudcoreanu hà liberatu. Galaxy Nota 4, chì per a prima volta in a storia puderia vantarà di un quadru di metallu.

Pocu pocu dopu hè vinutu una seria sana di smartphones d'aluminiu, à dì Galaxy A. Hè custituitu di trè, novu smartphones all-aluminium, chì sò chjamati cum'è Galaxy A3, A5 è A7, mentri Galaxy A3 pò esse descrittu cum'è un smartphone di gamma media bassa, Galaxy A7 hè a Ferrari di tutta a serie è offre ancu un processore octa-core 64-bit.

// < ![CDATA[ // Uni pochi mesi dopu à a liberazione di sta serie, l'1 di marzu di u 2015, hè statu introduttu l'articulu principale di tutti i smartphones metallichi da Samsung, à dì u flagship. Galaxy S6 è a so variante speciale cù un display curvo - Galaxy S6 edge. I dui smartphones, in più di assai innovazioni, venenu cun un disignu chì hè custituitu da una cumminazione ingegnosa di metallu è vetru, è quandu Samsung implementa digià materiali premium cum'è questu in u so flagship, significa qualcosa.

Marca un puntu di svolta in tutta a serie Galaxy S, chì finu à u 2015 era solu plastica. Dopu Galaxy U S5 simpricimenti avia da vene cun un cambiamentu più significativu chì duveria riportà a cumpagnia à u cima dopu à u colapsu di Samsung à a fine di 2014, almenu in u listessu stile chì era cù u rivoluzionariu. Galaxy S III in u 2012. Ma avà ci hè una quistione - Samsung vole stà cù u metale è sguassate u plasticu per u bonu? Cum'è hè statu fattu pocu tempu, chjaramente ùn avaria micca male à a cumpagnia, è sicondu u co-CEO di Samsung Electronics Shin Jong Kuyn, pare chì a cumpagnia vede u futuru in materiali premium, chì puderia esse risultatu in a fine di a produzzione. di i dispusitivi plastichi, o almenu e so limitazioni considerable.

Inoltre, e parolle di Shin puderia ancu significà chì a serie high-end Galaxy U vene ancu in metallo. A so pruduzzione hè stata sospesa l'annu passatu per ragioni micca specificate, ma Samsung hè previstu di intruduce è di liberà pocu dopu a so liberazione. Galaxy S6, chì si ferà versu a mità d'aprili. Solu una nova serie Galaxy À u listessu tempu, U puderia esse un indicatore direttu di s'ellu Samsung vole abbandunà i telefoni smartphones di plastica in u futuru, ma ùn ci hè micca maravigliatu, almenu e parolle di Shin Jong Kyun indicanu chì un cambiamentu ci aspetta, è questu hè sicuru.

Samsung Galaxy S6

// < ![CDATA[ // * Fonte: Bloomberg

U più lettu d'oghje

.