Chiudi annunziu

Samsung-TV-Cover_rc_280x210L'annu 2016 hà cuminciatu, cum'è solitu, cù l'annunziu di novi prudutti di cunsumatori per a casa. E ancu s'è i telefoni è i tablette sò ancu in questa categuria in una certa misura, in questa categuria tutti pensemu à l'apparecchi di cucina o à i televisori, chì sò un must in ogni casa. Tuttavia, Samsung hà introduttu innovazioni veramente significativu per i televisori di questu annu, chì sò precisamente creati per i Smart TV muderni.

Una di e novità introdutte da Samsung hè a nova suluzione di sicurezza GAIA per i TV cù u sistema Tizen. Sta nova suluzione hè custituita da trè livelli di sicurità è serà dispunibule nantu à tutti i Smart TV chì Samsung introduverà quist'annu, chì cunfirma solu chì tutti i TV di quist'annu presentanu u sistema Tizen. GAIA cuntene a chjamata Zona sicura, chì hè una spezia di barriera virtuale chì prutegge u core di u sistema è e so funzioni critichi per chì i pirate o codice maliziusi ùn ponu micca penetrà.

Per rinfurzà a sicurità di l'infurmazioni persunali, cum'è i numeri di carte di pagamentu o password, u sistema GAIA mostra un teclatu virtuale nantu à u screnu, chì ùn hè micca capacitu per esse catturatu da qualsiasi keylogger, per quessa, inserisce u testu in questu modu hè sicuru. Inoltre, u sistema Tizen OS hè statu littiralmenti divisu in dui parti principali, induve unu cuntene u cumpunente principale è di sicurità, mentri l'altru cuntene dati è hè particularmente assicuratu. Inoltre, una chjave d'accessu chì prutegge l'infurmazioni sensibili è serve per verificà chì hè oculata in un chip separatu nantu à a scheda madre di a TV. À u listessu tempu, cuntene tuttu ciò chì hè impurtante per i televisioni per avè una funzione secundaria in a forma di un centru SmartThings.

Samsung GAIA

* Fonte: Samsung

U più lettu d'oghje

.