Chiudi annunziu

Samsung hà infine compie una investigazione assai longa è esigenti di i so phablets Note 7, chì avia da ritirassi da a vendita l'annu passatu per via di batterie difettuse. U difettu era un disignu difettu chì hà causatu un cortu circuitu, una tensione eccessivamente alta è, in cunseguenza, l'ignizione di u lithium assai reattivu. 

Per ùn ripetiri u casu sanu novu in u futuru è per ùn affettà a so vendita di questu annu, deve esse più cumpletu in u cuntrollu di e batterie, chì Samsung stessu hà cunfirmatu è hà introduttu un novu sistema di cuntrollu di ottu punti. Questu s'applicà à tutti i so prudutti chì utilizanu particeddi di lithium.

Un telefunu chì a batteria ùn passa micca a prova ùn lasciarà mai a linea di produzzione:

Test di durabilità (alte temperature, danni meccanichi, carica periculosa)

Ispezione visuale

Verificazione di raghji X

Test di carica è scaricamentu

Test TVOC (controlu di perdite di sustanzi organici volatili)

Verificate l'internu di a bateria (di i so circuiti, etc.)

Simulazione di usu normale (prova accelerata chì simula l'usu normale di a bateria)

Verificate u cambiamentu di e caratteristiche elettriche (batterie deve avè i stessi parametri durante tuttu u prucessu di produzzione)

Frà altre cose, Samsung hà criatu un accussì-chiamatu bordu cunsigliu di batterie. Trà i membri di stu corpu seranu, per a maiò parte, scientisti di università chì varienu da l'Università di Stanford à Cambridge è Berkeley.

Galaxy Ramintate vi 7

U più lettu d'oghje

.