Chiudi annunziu

Dighjà sta sera, Samsung presenta i so novi prudutti à u MWC (Mobile World Congress) in Barcelona. A cunferenza di u giant sudcoreanu principia à 19:00 u nostru tempu, è Samsung hà digià cunfirmatu chì presentarà trè novi tablette è una versione mejorata di u so Gear VR, chì deve esse vindutu inseme cù i cuntrolli chì pudete vede in u foto sottu.

Avemu digià familiarizatu cù tutti i trè pasticchi citati. U primu deve esse novu Galaxy 索:, chì offre un pienu Windows 10, u stylus S Pen è un supportu tutale per e rete LTE. Duverebbe esse a seconda tableta Galaxy Tabulazione S3. In più di u S Pen, l'ultime offre ancu un portu per cunnette un teclatu, chì hè statu ancu dimustratu da l'ultime filtrazioni. A Tab S3 correrà Androidà 7.0. È da u terzu, deve vede a luce di u ghjornu Galaxy Tab Pro S2, vale à dì tavuletta torna cun Windows 10 è u teclatu.

Immediatamente dopu à a cunferenza, quelli interessati puderanu pruvà i novi prudutti in a zona speciale VR 4D Experience. Ampararà ancu direttamente da a fonte nantu à l'ultimi sviluppi in u sviluppu di a realtà aumentata presentata da Samsung, nantu à u so prucessore Exynos 9 imminente è u prugressu di espansione di e rete 5G. In listessu modu, i partiti interessati puderanu vede una gamma sana di novi prudutti C-Lab.

surghjente

U più lettu d'oghje

.