Chiudi annunziu

Samsung hè statu famosu per parechji anni per u so gran numaru di mudelli di smartphone in u mercatu. A cumpagnia hè simplicemente pruvatu à copre tutte e classi in quale u mercatu di i telefoni intelligenti hè cuncettualmente divisu, in modu chì pò offre un telèfonu à basicamente qualsiasi cliente. Questu, sicuru, implica a necessità di cambià mudelli individuali è intruduce novi ogni annu, per chì l'offerta hè aghjurnata. L'annu passatu era ancu in un spiritu simili, cusì u giant sudcoreanu hà mandatu un totale di 31 smartphones novi à u mercatu, cusì una volta di guadagnà un vantaghju assolutu cumparatu cù altre marche.

Samsung hè stata spessu criticata in l'ultimi anni per avè centinaie di telefuni diffirenti in u mercatu. Hè un pocu divertente chì l'iperbolizazione simili ùn eranu micca cusì luntanu da a verità, ancu s'ellu eranu di sicuru esageratu. Per esempiu, dui anni fà, a cumpagnia hà inundatu u mercatu cù un totale di 56 telefoni novi. À a fine, però, dopu à i risultati finanziarii poveri in 2016, Samsung hà pigliatu nantu à ellu stessu è ligeramente trimmed, clarificatu è cusì simplificatu a so offerta. In u 2016, avemu vistu "solu" 31 novi smartphones (incl Galaxy S7 è S7 edge), ma ancu questu era u più di tutti i fabricatori.

U Lenovo cinese hà cullatu à u sicondu postu cù i telefoni 26, seguitu da ZTE cù 24 pezzi è u terzu Huawei cinese, chì hà lanciatu 22 novi mudelli, hà pigliatu a medaglia di patata. Comparatu à u principale rivale, vale à dì l'American Applem, Samsung hà veramente fattu. U giant californianu guidatu da Tim Cook hà introduttu solu 3 telefoni l'annu passatu, chì, per via, era u più in a storia di a cumpagnia. Ma ancu questu era abbastanza per mette in i primi cinque in vendita, in particulare in u sicondu postu daretu à Samsung.

Samsung smartphones 2016
Galaxy S7 edge iPhone 7

surghjente: imprese

U più lettu d'oghje

.