Chiudi annunziu

Ancu i pruprietarii Galaxy S7 à Galaxy I mudelli S7 Edge da l'operatore T-Mobile ùn anu ancu ricevutu l'aghjurnamentu Android 7.0 Nougat, Samsung hà digià cuminciatu à aghjurnà i mudelli di l'annu passatu a settimana passata Galaxy S6 à Galaxy S6 Edge. L'aghjurnamentu hà cuminciatu solu cù l'operatori selezziunati in Europa, mentre chì trè ghjorni fà ancu i pruprietarii di mudelli Vodafone cechi l'anu ricivutu.

Sì ùn site micca trà elli è sò sempre aspittendu Android 7.0 Nougat per u vostru Galaxy S6 o S6 Edge, allura vi ponu accurtà l 'attesa da fighjulà un video da SamMobile circa a nutizia chì u novu sistema porta per i mudelli di punta di l'annu passatu.

E novità principali includenu un ambiente di l'utilizatori di u sistema più luminoso, più pulitu è ​​cusì più chjaru, una barra riprogettata cù scorciatoghji rapidi, un filtru di luce blu adattatu soprattuttu quandu travaglia à u telefunu à a sera, a capacità di cambià l'intensità di a linterna, una nova sezione. per u mantenimentu di u dispositivu, a capacità di mette l'applicazione per dorme tenendu u dito nantu à a so icona, un novu gestore di password, Samsung Cloud è infine novi pannelli per u calendariu è a gestione di i dispositi per u mudellu Edge.

U più lettu d'oghje

.