Chiudi annunziu

Sicondu un novu rapportu da a Corea di u Sud, Samsung hà decisu di aumentà a produzzione Galaxy S8+. Si dice chì ci hè un interessu iniziale più altu da i rivenditori per a variante 6,2-inch di u flagship. I calculi sò prubabilmente basati nantu à i pre-ordini di i novi mudelli, chì Samsung hà lanciatu immediatamente dopu a so introduzione.

Originariamente fabricatu da Samsung Galaxy S8 à Galaxy S8 + in un rapportu di 40: 60. Avà i Sudcoreani aumentanu a produzzione di u mudellu "plus" da un altru 5%. Allora u mudellu 6,2-inch occupa avà u 45% di a produzzione tutale. U restu, capiscenu, piglia menu Galaxy S8. U rapportu di pruduzzione di mudelli individuali prubabilmente cambià prima di l'iniziu di vendita (21 d'aprile).

L'annu scorsu Galaxy U S7 hè statu pruduttu in un rapportu 70: 30 in favore di u mudellu più chjucu è pianu. À a fine di 2017, però, a pruduzzione Galaxy U S7 Edge hà crisciutu assai è hà pigliatu u 70% di a pruduzzione tutale, cusì a situazione hà vultatu in paragunà à u principiu.

Di sicuru, l'interessu in un mudellu più grande hè una grande nutizia per Samsung. Galaxy U S8 + hè più chjucu in paragone Galaxy U S8 hè $ 100 più caru, ma in fondu ùn hè micca sfarente eccettu per a visualizazione. Per a cumpagnia, un mudellu più grande significa solu margini più altu, chì puderia assicurà risultati finanziarii record.

Samsung-Galaxy-S8 FB 4

surghjente

U più lettu d'oghje

.