Chiudi annunziu

Ùn hè tantu tempu chì vi avemu vistu anu infurmatu, chì preparatu Galaxy Nota 8 ùn vanta micca l'innuvazione più rivoluzionaria - un lettore di impronte digitali integratu in a visualizazione. Ma finu à avà sapemu solu chì, ancu s'è l'ingegneri di Samsung anu pruvatu è anu ancu una certa forma di sensoru sottu a visualizazione pronta, ùn hè micca abbastanza perfetta per esse usata per un usu forte. Tuttavia, era sempre un misteru quale era esattamente u prublema. Ma avà avemu infine amparà chì a retroilluminazione di a visualizazione soffrerà u più.

Cuncettu Galaxy Nota 8 cù è senza u lettore in u spinu:

Samsung v Galaxy A Nota 8 era comprensibile pruvà un sensoru otticu, mentre chì attualmente usa sensori capacitivi in ​​tutti i so telefoni. Hè u sensoru otticu chì hà u vantaghju chì pò detectà e linee papillari ancu attraversu diversi materiali - più spessu attraversu u vetru. In ogni casu, Samsung ùn hà micca avutu un prublema cù a scansione di impronte digitali durante a prova, ma cù a retroilluminazione di a visualizazione, in particulare in u locu induve u lettore era situatu, a visualizazione era più luminosa chì in altrò. È questu era u mutivu principalu per quessa chì i Sudcoreani anu decisu di ùn offre micca u sensoru in a visualizazione per a seconda volta questu annu.

A stessa rivoluzione hè ancu pruvata Apple è parechje altre imprese chinesi. Solu Apple puderia diventà a prima cumpagnia in u mondu à offre un sensoru sottu a visualizazione in u so telefunu. Questu deve esse digià cù l'arrivu di l'iPhone di questu annu, chì vede a luce di u ghjornu in a caduta di questu annu. Ma settembre hè sempre assai luntanu, è hè ancu pussibule chì Samsung eventualmente tirà fora è Galaxy A Nota 8, chì ghjunghjerà in Aostu, avarà un lettore integratu in a visualizazione.

Samsung Galaxy Nota 8 impronta digitale FB

surghjente: androidtitre

U più lettu d'oghje

.