Chiudi annunziu

Probabilmente ùn sorprenderà micca a maiò parte di voi chì Samsung si trova trà i primi in a produzzione di televisioni. Tuttavia, per mantene a so pusizioni in u futuru, hè necessariu di innuvà constantemente è dimustrà u mondu perchè i so televisioni sò a megliu scelta. Finu à pocu tempu, a megliu risposta puderia esse a tecnulugia OLED, chì Samsung pruduci prubabilmente u megliu in u mondu è hè dunque ancu trà i so più grande pruduttori. In ogni casu, sicondu l'ultime indicazione, pare chì u giant sudcoreanu svià prestu da sta strada, almenu per i so televisioni.

Ancu s'è a tecnulugia OLED hè unu di i migliori in u mondu, Samsung piacerebbe vede i so TV cù a tecnulugia QLED. Questu furnisce opzioni assai megliu per a luminosità è a larghezza di culore. Questi dui aspetti sò assai impurtanti per a tecnulugia HDR, chì furnisce i televisori cù un intervallu dinamicu assai più altu di quellu chì eramu abituati finu à pocu tempu. Tuttavia, i schermi OLED ùn sò micca esattamente duie volte fertili per sta tecnulugia. Di sicuru, a visualizazione di u culore nìvuru hè senza rivali nantu à i schermi OLED è si trova in a cima di a piramide imaginaria, ma ùn hè ancu abbastanza per un papaveru.

Chì ci aspittemu in u futuru ?

Samsung vede un potenziale reale in i televisori per u futuru, chì si multiplicarà parechje volte per maestru di a tecnulugia HDR. In uni pochi d'anni, duvemu aspittà ancu i dispositi più sufisticati chì cumpiendu, in più di i requisiti classici per a televisione, una serie sana di compiti secundarii. E postu chì a so pruduzzione più impurtante serà a so maghjina, ùn ci hè dubbitu chì deve esse quasi perfetta. Tuttavia, hè difficiule à dì chì direzzione i passi finali di Samsung hà da piglià. Ci hè probabilmente ancu qualchì tempu di u venneri per un grande sfondate in l'industria televisiva.

Samsung-Building-fb

Surghjente: MSN

U più lettu d'oghje

.