Chiudi annunziu

Ci sò mercati chì sò impurtanti è mercati chì sò vitali. L'ultime include definitivamente u mercatu in India, chì hè un territoriu assai lucrativu per a maiò parte di l'imprese tecnologiche grazia à u so putere di compra. È hè precisamente stu territoriu interessante chì Samsung tene fermamente in e so mani sempre più.

Si dice chì Samsung hè u più grande venditore di telefoni in India dapoi qualchì tempu. Ùn hè maravigghiusu, a gamma di mudelli di i Sudcoreani hè veramente larga è, in più, soprattuttu per u mercatu indianu, intrecciatu è aghjustatu cù diversi sconti è prugrammi di fideltà, chì sò assai amichevuli per l'Indiani quandu cumprà un telefunu. Per quessa, a quota di u mercatu di Samsung cresce lentamente è, secondu l'ultime misurazioni, righjunghji un veramente solidu 24%. U secondu Xiaomi perde allora un sette per centu abismalu à u primu locu.

Ùn ci hè micca cumpetizione in vista

Samsung pò gode di più chì mantene un grande cuncurrente in u mercatu indianu Apple. L'ultime hà pruvatu intensamente à stabilisce nantu à u mercatu in l'ultimi mesi, ma per avà s'assumiglia più à un prucessu longu. Eppuru Apple implementatu una pulitica di prezzu interessante chì duveria avè un impattu interessante nantu à u mercatu indianu, assai indiani ùn ponu micca ancu i iPhones. È in questu mumentu, i mudelli boni di Samsung venenu in prima.

Tuttavia, seria stupidu di pensà chì l'India hè solu un cumpratore di mudelli boni. I flagships sò ancu in grande dumanda quì. Ma questu hè in parte dovutu à l'offerta interessante di prezzu chì Samsung hà stabilitu quì ancu per i so mudelli premium.

Spergu chì Samsung hà da pudè mantene u so tronu cum'è u regnu di u mercatu di smartphone in India è cunquistà ancu di più. I prufitti da ellu ponu sparà parechji piani più altu in u futuru.

Samsung-fb

Surghjente: sammobile

U più lettu d'oghje

.