Chiudi annunziu

À u principiu di questu annu, u giant sudcoreanu hà introduttu u so assistente intelligente Bixby. Ancu s'ellu hà introduttu solu un minimu numeru di lingue è solu una manciata di telefuni u supportanu, li piacerebbe aduprà assai più in u futuru è fà un cuncurrente cumpletu à Siri d'Apple o Alexa di Amazon. È hè precisamente per rializà stu scopu ch'ellu hè vicinu à fà un altru passu.

U fattu chì Samsung vole allargà u so assistente à i pasticchi, l'orologi è i televisori hè statu rumore per un bellu pezzu. Finu a ora, però, hè statu discutitu solu à un livellu teoricu. Tuttavia, a recente registrazione di marca per Bixby in TV mette sangue novu in i vini di tutti l'amatori di l'assistente virtuale.

Da l'infurmazioni chì Samsung hà liberatu cù a registrazione di a marca, Bixby in TV hè descrittu cum'è software per a ricerca di u serviziu desideratu o cuntenutu TV da a voce di l'utilizatore. Prima deve esse capace di parlà inglese è coreanu, ma dopu u cinese è altre lingue seranu aghjuntu cù u tempu. Probabilmente appariscenu in TV simultaneamente cù l'aghjunzione di lingue à a versione mobile di l'assistente.

Tuttavia, à u mumentu hè difficiule di dì se tutti i televisori intelligenti susteneranu l'assistente intelligente o micca. A data di liberazione ùn hè micca chjaru ancu. Tuttavia, l'opzione più prubabile pare esse a cunferenza CES 2018, chì si terrà in ghjennaghju di l'annu prossimu. Tuttavia, lasciamu esse stupiti.

Samsung TV FB

Surghjente: sammobile

U più lettu d'oghje

.