Chiudi annunziu

cumparatiDopu à a nutizia chì Samsung hà prublemi cù a produzzione di sensori di impronte digitali, vene un altru colpu doloroso. U servitore ETNews, citendu e so fonti, hà publicatu l'affirmazione chì a cumpagnia hà un prublema cù a produzzione di novi camere per Galaxy S5. Camera posteriore Samsung Galaxy U S5 usa a nova tecnulugia ISOCELL è cuntene 6 lenti ultra-sottili. È hè precisamente cù a so pruduzzione chì Samsung hà prublemi abbastanza grandi.

Sicondu i fonti, oghje Samsung hè capaci di pruduce solu 20 à 30% di tutti i lenti, chì seranu rispunsevuli di prublemi cù a dispunibilità di u telefunu in i primi simani o mesi. Questu hè un prublema simili à quellu chì hà affettatu a produzzione in u passatu Galaxy Cù III. Samsung Galaxy U S5 cuntene una lente di più cà Galaxy Cù IV, ma u grossu di a camera deve esse uguali. I lenti utilizati sò plastichi è, sicondu una certa fonte, ancu u più chjucu difettu pruvucarà assai danni. Samsung usa dunque tecnulugii avanzati chì permettenu di creà un plasticu ancu più diluente chè prima.

I prublemi di produzzione è a data di liberazione imminente anu i travagliadori di fabbrica è a gestione chì travaglianu praticamente senza stop. Samsung stessu Galaxy U S5 serà in vendita l'11 d'aprile, ma pare chì u telefunu serà in vendita in Malesia u 27 di marzu, duie settimane prima di a so liberazione globale ufficiale. Tuttavia, Samsung hè cunsiderà a pussibilità di ritardà a liberazione di u telefunu in certi paesi, chì ponu include noi.

* Fonte: ETNews

U più lettu d'oghje

.