Chiudi annunziu

I pruduttori di smartphones anu rimpiazzatu una quantità di sistemi di autentificazione durante a so esistenza. Ch'ella sia codice o chjusi di parole, disegnu diverse forme nantu à a visualizazione, impronte digitali o scans di faccia è iris, u scopu era sempre di assicurà e dati di l'utilizatori di u telefunu quant'è pussibule. Tuttavia, i sforzi per intensificà a sicurità di i telefoni ùn si fermanu ancu avà.

Samsung hà registratu una dumanda di patente assai interessante pochi ghjorni fà, in quale clarifica a direzzione in quale vulia pruvà à spinghja l'autentificazione. Tuttavia, sè aspettate una migliione in u sensoru di impronte digitali o una scansione di faccia megliu, vi sbagliate. Samsung hà focu annantu à l'autentificazione cù u flussu di sangue sottu a pelle di una persona.

Questa idea vi pare una pazza ? Ùn hè micca cusì cusì. I camini per quale u sangue scorri sottu à a pelle di e persone ùn sò praticamente micca listessi per nimu, chì assicurassi perfettamente a sicurità di l'utilizatori. Sensori nantu à i telefoni intelligenti o smart watches è braccialetti seranu allora utilizati per l'autentificazione, chì scansanu un certu locu nantu à u corpu umanu è valutà in cunseguenza s'ellu hè veramente u pruprietariu di u dispusitivu o micca.

Se a patente funziona veramente cum'è Samsung a descrive, sta nutizia puderia esse un benefiziu enormu in particulare per i so smart watches. Quessi sò digià equipati di una quantità di sensori, per quessa, hè abbastanza prubabile chì ùn anu micca ricevutu alcuna mudificazione significativa. Se l'utilizatore poi i mette è l'anu ricunnisciutu, puderia fà tutte l'azzioni attraversu senza avè bisognu di più autentificazione. Questu faciliterebbe, per esempiu, pagamenti senza cuntattu o affari simili.

Ancu s'è sta patena hè certamente assai interessante, duvemu guardà cù una distanza adatta per avà. L'imprese tecnologiche registranu assai brevetti ogni annu, è solu una frazione di elli vedenu a luce di u ghjornu. Allora semu sorpresu se Samsung decide veramente di sviluppà un pruduttu simili. Saria senza dubbitu una grande svolta.

nota 8 impronta digitale fb

Surghjente: galaxyclub

U più lettu d'oghje

.