Chiudi annunziu

Ancu s'ellu, in cunnessione cù u Samsung sudcoreanu, si tratta principalmente di i so flagships Galaxy S8 o Note8, mudelli più prezzu per l'utilizatori pocu esigenti, anu ancu un postu assai impurtante in a so cartera. Hè precisamente per elli chì Samsung domina u mercatu globale di smartphones è hà tenutu una distanza decente da tutti i so cuncurrenti per parechji anni. È un tali mudellu hè apparentemente in strada.

Qualchì tempu fà, i sviluppatori di ricerca in u firmware anu successu Androidcù 8.0 Oreo Galaxy Note8 per sapè da e so linee assai interessanti informace, chì indicò l'arrivu di novi generazioni di mudelli boni Galaxy J4 è J6. Questa scuperta era ancu interessante perchè i dui mudelli apparsu nantu à a lista filtrata di telefoni chì seranu novi Android 8.0 Oreo, cusì a so ghjunta era quasi cunfirmata. E sicondu i benchmarks filtrati, pare ancu chì vedemu questi mudelli assai prestu.

I risultati di a prova, chì sò stati publicati nantu à a basa di dati Geekbench, cunfirmanu l'arrivu di u telefunu Galaxy J4 p Androidem 8.0, in quale un processore quad-core cù una freccia di clock di 1,4 GHz, chì serà supportatu da 2 GB di memoria RAM. In a prova di un core, stu mudellu hà puntuatu 623 punti, è in a prova multi-core hà righjuntu 1815 punti. Ancu s'è questi risultati ùn sò micca cumplettamente abbaglianti, sò certamente più chì abbastanza per l'utilizatori pocu esigenti.

In più di u funziunamentu di u telefunu, quantu Samsung decide di vende serà ancu assai impurtante. Ricertamenti, hè stata affruntata à un prublema piuttostu seriu induve ùn hè micca capaci di cumpete cù i pruduttori chinesi chì vendenu i so telefoni cù un rendiment solidu à prezzi assai bassu. Tuttavia, se Samsung riesce à stabilisce u prezzu perfettamente sta volta, puderia riesce un successu solidu cù stu telefunu.

Galaxy J3 J4 J7 2017 FB

Surghjente: sammobile

U più lettu d'oghje

.