Chiudi annunziu

Unu di i funziunalità più attrattiva di i novi Samsung Galaxy A capacità di u S9 di sparà video ultra-slow motion à 960 frames per seconda hè ancu innegabile. Questa funziunalità hè furnita da u novu sensoru d'imaghjini ISOCELL cù memoria DRAM integrata. Tuttavia, a cosa cruciale hè chì Samsung fabrica u cumpunente menzionatu interamente da ellu stessu, chì in fine ci indica chì a filmazione di video super slow-motion serà pussibule micca solu Galaxy S9 è S9 +, ma prestu ancu in altri dispositi sudcoreani. In più, pare chì Samsung furnisce ancu u cumpunente à altre cumpagnie in u mercatu di smartphone.

Sembra assai prubabile chì i video super slow motion seranu ancu pruposti Apple in u so prossimu mudellu iPhone, chì deve vede a luce di u ghjornu tradiziunale in u vaghjimu. Samsung hè digià u fornitore esclusivu di display OLED per l'iPhone X, in u passatu hà ancu furnitu processori è altri cumpunenti per a cumpagnia americana, cusì hè abbastanza pussibule chì Apple piglià ancu un altru cumpunente.

U benefiziu principale di u novu sensore d'imaghjini ISOCELL Fast 2L3 à trè strati da Samsung si trova principalmente in a DRAM integrata, chì furnisce una lettura rapida di dati per catturà movimenti veloci in slow-motion, è ancu catturà foto più nitide. A lettura rapida migliora ancu assai l'esperienza di ripresa, postu chì u sensore hè capace di catturà l'imaghjini à velocità assai elevate, riducendu a distorsione di l'imaghjini quandu si scatta sughjetti in rapidu muvimentu, cum'è una vittura chì conduce per l'autostrada. Supporta a riduzzione di u rumore tridimensionale per l'imaghjini più chjari in cundizioni di poca luce, è ancu u rendering HDR in tempu reale.

Samsung Galaxy Camera S9 Plus FB

surghjente: Samsung

U più lettu d'oghje

.