Chiudi annunziu

Prima di l'iniziu di l'Olimpiadi invernali in PyeongChang, in Corea di u Sud, uni pochi settimane fà, vi mostramu una edizione limitata di u phablet di l'annu passatu nantu à u nostru situ web. Galaxy Note8, cù quale Samsung hà datu tutti i participanti di l'Olimpiadi. Farà avà u listessu gestu à i Paralimpiadi, chì dumani principiaranu in i campi di sport di Corea di u Sudu.

Aieri, Samsung hà mostratu i primi ritratti di a so edizione limitata, chì distribuirà à i participanti olimpichi durante a settimana dopu. I participanti truveranu u mudellu di novu in u pacchettu di rigalu Galaxy Note8, un caricatore veloce è una tappa bianca speciale per u telefunu chì si riferisce solu à i Paralimpiadi. Sicondu i ritratti, però, i Paralympians ponu prubabilmente aspittà "solu" à i mudelli classici chì sò dispunibili in i magazzini. Mentre chì u mudellu olimpico avia un vetru biancu è un quadru d'oru intornu à u telefunu, sicondu i ritratti, almenu u quadru di a versione Paralimpica hè classicu scuru. Ancu u S Pen ùn pare micca esse significativamente sfarente da quellu chì Samsung vende inseme cù u Note8. Tuttavia, hè pussibule chì hà creatu certi elementi di designu nantu à u spinu di u Note8. Sfortunatamente, ùn pudemu micca leghje da e foto.

In più di l'edizione Paralimpica, Samsung hà novu preparatu l'applicazione ufficiale Paralimpica, chì informarà l'atleti è i spettatori nantu à quasi tuttu ciò chì succede à i Ghjochi. Cù un pocu di esagerazione, si pò dì chì u scaricamentu assicurarà chì ùn mancanu assolutamente nunda di impurtante. Dopu tuttu, più di 1 persone chì anu scaricatu a versione olimpica di sta applicazione in l'ultime settimane puderanu vede per elli stessi.

Paralympic-Athlete-fb

Surghjente: cumparati

U più lettu d'oghje

.