Chiudi annunziu

I clienti di u giant sudcoreanu eranu abbastanza disappuntu per sapè chì u più chjucu Galaxy U S9 ùn hà micca una camera doppia è 6GB di RAM cum'è u so fratellu maiò Galaxy S9+. Tuttavia, Samsung hà tenutu un asso in a manica per offre una variante esclusiva in u lucrativu mercatu cinese, induve hè attualmente. si perde pusizioni.

Samsung da u servitore PhoneArena criatu un mudellu piuttostu interessante chì porta a denominazione SM-G8850. A cumpagnia hè stata inizialmente speculata per travaglià Galaxy S9 mini, però, sta volta ùn hè micca una versione scalata di u flagship, ma una nova variante Galaxy U S9, chì andarà solu in e mani di i clienti chinesi.

Samsung pare chì cerca un modu per attruverà i cunsumatori, cusì porta u mudellu SM-G8850 cù una camera duale posteriore chì hè orientata in u listessu modu cum'è a camera doppia di l'iPhone X.

Se ci focalizemu nantu à a visualizazione, hè 5,8 inch, ma ùn manca di bordi curvati. In u spinu, accantu à a camera doppia, ci hè ancu un sensor di impronte digitali. Galaxy U S9 cù queste specificazioni serà solu dispunibule in u mercatu cinese. Ma ancu classicu Galaxy U S9 hè vindutu in quellu paese, cusì hè pussibule chì Samsung vende solu l'SM-G8850 solu per mezu di i principali trasportatori chinesi.

Dintra u dispusitivu truverete ancu un processore octa-core clock à una freccia di 2,8 GHz è una batteria cù una capacità di 3 mAh. Ci hè una camera di 000 megapixel in fronte, è a doppia camera sopra citata in u spinu, cù e duie lenti chì anu una risoluzione di 8 megapixels. U smartphone funziona Androidnantu à 8.0 Oreo.

Galaxy S9 per a Cina
 

U più lettu d'oghje

.