Chiudi annunziu

Samsung ùn hè micca bè in u mercatu cinese. Più di un mese fà noi voi anu infurmatu circa a so parte di u mercatu in u mercatu Chinese caduta sottu à 1%, secondu a ditta analista Strategy Analytics. Samsung hè veramente disappuntu perchè ùn importa ciò chì faci, ùn hè micca capaci di piglià una parte più grande in u mercatu cinese, chì hè cunsideratu cum'è u più grande mercatu di smartphone. In ogni casu, a bona nutizia hè chì mantene a so pusizioni dominante in u sicondu mercatu di smartphone più grande, l'India, malgradu a cumpetizione di e marche chinesi ancu quì.

Samsung hà lanciatu in u mercatu indianu Galaxy J6, Galaxy A6, Galaxy A6+ è Galaxy J8. In una intervista cù i ghjurnalisti in u lanciu di novi mudelli, u direttore di Samsung India hà revelatu interessanti intuizioni nantu à a prestazione di u giant sudcoreanu in u paese.

Samsung dichjara di avè una cota di mercatu di 40% in India

I rivenuti di Samsung anu aumentatu da 27%, chì significa chì a cumpagnia vende smartphones hà guadagnatu $ 5 miliardi in u mercatu indianu. Durante u Q1 2018, u fabricatore di smartphone hà guadagnatu 40% di parte in u mercatu indianu.

Inoltre, u direttore hà dichjaratu chì tutti i prudutti venduti in India sò fabbricati in una pianta lucale in a cità di Noida. Samsung pensa à espansione e facilità di produzzione postu chì hà u scopu di pruduce 2020 milioni di smartphones annu in India per u 120. À u listessu tempu, a cumpagnia pensa à fabricà a maiò parte di i so dispositi in India è l'esporta à altri mercati da quì.

samsung fb

U più lettu d'oghje

.