Chiudi annunziu

Vivemu in un mondu "intelligente" chì ci offre una bundanza di rinforzatori per u nostru funziunamentu di ogni ghjornu. Ci avemu digià abituatu à i telefoni smartphones è à i televisori in l'ultimi anni, è avemu principiatu à abituà à altri prudutti, cum'è eramu abituati à aduprà solu e so versioni "stupidi" finu à avà. Ci hè andatu bè cù quelli, ma perchè micca fà l'usu di elli un pocu più piacevule? Hè esattamente cumu pensanu l'ingegneri di Samsung, secondu l'infurmazioni ottenute da l'editori di u Wall Street Journal. Anu ghjuntu cun un pianu veramente interessante chì puderia esse veramente rivoluzionariu in parechje manere.

Sicondu l'infurmazioni dispunibili, u giant sudcoreanu hè determinatu à implementà l'intelligenza artificiale è l'Internet in tutti i so prudutti per 2020. Grazie à questu, puderia esse creatu un ecosistema veramente imbattibile, chì cunnetta praticamente tutta a casa è à u stessu tempu esse cuntrullatu, per esempiu, solu cù un telefuninu. L'intelligenza artificiale pigliaria tandu una parte di a rispunsabilità di e persone, chì avaristi dunque assai più faciule di funziunà in una tale casa. In teoria, pudemu aspittà, per esempiu, chì a frigorifera stessu regula a temperatura in un certu cassone secondu u tipu di carne chì una persona hà acquistatu. 

A rivuluzione vene ? 

Sicondu l'infurmazioni dispunibili, circa 52 milioni di famiglie in i Stati Uniti anu avutu almenu un parlante intelligente l'annu passatu, è questu numeru hè previstu di aumentà à 2022 milioni di famiglie in u 280. Da questu, Samsung prubabilmente deduce chì ci hè un interessu in e cose "intelligenti" è crede chì u so pianu di unificà tutti i so prudutti è permettenu di riceve struzzioni è reagisce à l'altri captivarà u mondu. 

Daretu à l'intelligenza artificiale chì deve esse oculata in i prudutti Samsung, ùn duvemu micca circà nimu altru chè Bixby, chì deve vede a so seconda generazione questu annu. Per u 2020, pudemu aspittà altre migliure interessanti chì portaranu e so capacità à un livellu completamente novu, facendu significativamente più validu.

Allora avemu da vede cumu Samsung riesce à realizà a so visione. Tuttavia, postu ch'ellu travaglia assai duru nantu à l'IA è spinghje i so limiti più in là, u successu hè da esse previstu. Ma solu u tempu dirà s'ellu succederà veramente in dui anni. Ùn ci hè dubbitu ch'ellu hà ancu una longa strada per andà. 

Samsung-logo-FB-5

U più lettu d'oghje

.