Chiudi annunziu

I mudelli di punta di Samsung di questu annu offrenu assai novità, ma i più interessanti sò chjaramente in u campu di a camera. Più grande Galaxy U S9 + hà micca solu un paru di lenti, ma ancu una apertura variabile è, sopratuttu, a capacità di registrà video super slow motion à 960 fps. Avemu cuncintratu soprattuttu nantu à i video super slow-motion sopra citati quandu pruvate u telefunu è hà decisu di prisentà a funzione per separatamente, cumprese parechji campioni.

Samsung Galaxy U S9 + hè diventatu u sicondu smartphone in u mondu per pudè registrà video slow-motion à 960 frames per seconda. U primu fabricatore era u cuncurrente Sony è u so mudellu Xperia XZ Premium, chì hè statu introduttu in u mondu à u principiu di l'annu passatu. U prublema hè chì i dui smartphones sò solu capaci di catturà tali imagine in slow-motion in risoluzione HD di 1280 x 720 pixel, chì affetta significativamente a qualità di video resultanti.

Piglià un colpu à slow motion stessu hè attivatu Galaxy S9 + abbastanza sèmplice. Basta à cambià a camera in modalità Super slow in l'app. Di colpu, un quadru si prisenta in l'interfaccia, in quale duvete mette una parte di a scena induve u muvimentu hà da esse. U telefonu tandu rileva automaticamente u muvimentu in a piazza dopu avè principiatu a registrazione è rallenta u video. In ogni casu, u sistema ùn hè micca sempre rallentatu u muvimentu currettamente - dipende da a scena, u stilu di u muvimentu è u focu.

I video ponu esse editati direttamente nantu à u smartphone - aghjunghje musica, trim o disattivà a slow motion. Sfortunatamente, ùn hè micca pussibule di edità a gamma di u slow motion, chì vecu cum'è una grande mancanza. In certi casi, u telefuninu rallenta u filmatu troppu prestu è cusì accelerà u video di novu prima (un esempiu hè un video cù un liggeru). Se a gamma di slow motion puderia esse aghjustata, ancu più filmati interessanti puderanu esse creati.

Mentre chì a funzione di super slow motion hè veramente interessante, oseraghju dì chì l'utilizate solu sporadicamente in pratica. Avete guasi sempre à preparà a scena per u colpu in anticipu, è sopratuttu, avete bisognu di sapè esattamente induve u muvimentu serà postu per pudè mette quella parte di a scena in una piazza. Dunque, ci hè solu un veru minimu di casi induve tirate spontaneamente u vostru telefunu da a vostra sacchetta, lampate a camera è cuminciate à sparà. Hè assai prubabile, ùn avete micca successu in un tali colpu. À u cuntrariu, quandu si preparanu in anticipu, ponu esse creati video assai interessanti.

Galaxy S9 super slow mo FB

U più lettu d'oghje

.