Chiudi annunziu

Qualchi ghjorni fà noi voi anu infurmatu, chì hè diventatu u smartphone più vendutu in u mondu Galaxy S9 +, chì cunfirma solu u fattu chì i clienti cumincianu à preferite mudelli più grande. Dunque, i flagships attuali di diverse marche anu display cù diagonali intornu à 6 inch. Tuttavia, Huawei mette una barra più alta.

Sicondu l'ultime informazioni, Samsung Display prepara un pannellu OLED di 6,9 inch per u flagship di Huawei. Un fabricatore cinese pensa à pruduce un smartphone di dimensioni tablette.

U prossimu dispositivu duverà esse quasi 7 inch, è cusì serà più grande di qualsiasi altru smartphone dispunibule oghje nantu à u mercatu. Huawei hè previstu di utilizà un pannellu AMOLED in u mudellu Huawei Mate 20, chì deve vede a luce di u ghjornu in a seconda mità di questu annu.

Pocu tempu fà si mettenu a vela à a superficia informace è u fattu chì u fabricatore cinese Oppo compra pannelli OLED curvi di 6,42 inch da a divisione Samsung Display. Tuttavia, Huawei hà optatu per pannelli OLED flat, micca curvi.

Sfurtunatamente, ùn sapemu micca ancu dettagli nantu à a visualizazione, ma pare chì serà u più grande smartphone in u mercatu.

Huawei hà decisu di pruduce un mostru quasi 7-inch principalmente per mantene a so pusizioni in u mercatu cinese. Samsung Display hà da inizià a spedizione di pannelli OLED di 6,9 pollici à a fine di u terzu trimestre di questu annu.

Huawei P20 Pro display FB

U più lettu d'oghje

.