Chiudi annunziu

À propositu di a tableta chì vene Galaxy Moltu hè statu scrittu annantu à a Tab S4 in l'ultime settimane. Un saccu di infurmazione hè ghjunta à a luce chì indica una prima introduzione di stu pruduttu. Tuttavia, ùn sapemu micca esattamente cumu imagine a nova tableta. Grazie à un famosu leaker @evleaks però, avemu digià chjaru.

Evan Blass, chì pudete cunnosce sottu u soprannomu @evleaks, ci furnisce i so renders, chì currispondenu à a forma di i prudutti chì venenu abbastanza spessu. Incidentally, pudemu mintuvà i so rendering di mudelli Galaxy S9 è S9+, chì Blass hà publicatu nantu à u so Twitter uni pochi di settimane prima di a presentazione ufficiale di questi smartphones, è era quasi XNUMX% ghjustu in u so disignu. Rendering di u novu Galaxy U Tab S4 hè dunque assai prubabile di revelà a forma finali di stu pruduttu.

Samsung deve avè un novu Galaxy A Tab S4 usa una schermu 10,5" cù una risuluzione di 2560 x 1600 pixel, un processore Snapdragon 835 cù 4 GB di RAM è 64 GB di almacenamiento internu. A parte posteriore di a tableta deve esse decorata cù una camera 12MP è a camera frontale cù 7MP. Hè da esse preinstallatu nantu à a tableta Android 8.1 Oreo. I clienti ponu ancu aspittà à un stylus mejoratu, chì, almenu sicondu i rende, hà un finitu brillanti invece di u matte chì hè statu prisentatu l'annu passatu. 

Sfurtunatamente, ùn sapemu ancu a data di l'intruduzioni di sta nutizia. Ma pò esse presumitu chì Samsung ci mostrarà à a fiera IFA 2018, chì si terrà in settembre in Berlinu. In questu locu, pudemu teoricamente aspittà per a presentazione di a nova generazione di u so smart watch. Samsung puderia dimustrà questu in l'occasione di presentà un novu Galaxy Nota 9, però, ùn ci hè micca indicazione di questu da l'invitu à questu avvenimentu. Simu stupiti. 

Samsung-Galaxy-tab-s4

U più lettu d'oghje

.