Chiudi annunziu

Presentazione di u novu Samsung Galaxy U Note9 hè digià praticamente battendu à a porta. Quist'annu, però, u giant sudcoreanu ùn ci sorprenderà micca cun qualcosa di grande quandu intruduce stu mudellu. L'ultime settimane è mesi sò stati veramente assai ricchi in diverse fughe d'infurmazioni ligati à stu mudellu è ci anu revelatu parechji sicreti. Ma sta tendenza hè luntanu da esse finita. E cose più è più interessanti appariscenu in Internet chì u prossimu Note9 ci avvicinarà.

Avete digià una idea chjara nantu à u disignu di u prossimu Note9. Apparentemente, Samsung ùn hà micca decisu di fà un redesignu significativu, è u cambiamentu più grande hè di trasfurmà u lettore di impronte digitali da u latu di a camera à sottu. Questu hè esattamente ciò chì avà hè statu cunfirmatu da e foto veri appena filtrate, chì mostranu u Note9 in neru, sia da u fronte sia da u spinu. 

Comu pudete vede in i primi dui ritratti in a galeria, hè prubabilmente un mudellu di prova, cum'è prubabilmente hà un display rottu. A parte posteriore hè in realtà decorata cù un lettore di impronte digitali sottu a camera duale, chì secondu l'infurmazioni dispunibuli deve currisponde à quellu utilizatu in Galaxy S9. Grazie à questu, l'utilizatori ponu aspittà di scatti veramente grandi catturati da una camera chì si classifica trà i migliori in u mondu. 

A terza maghjina in a nostra galeria deve esse una foto di stampa filtrata chì serà usata per presentà u pruduttu. In quellu Note9, posa cù una S Pen gialla, chì và perfettamente cù u so mantellu blu scuru. Questa maghjina hè stata publicata in u so Twitter da Evan Blass, chì pudete cunnosce cum'è @evleaks. Siccomu questu hè una fonte veramente affidabile, hè assai prubabile chì vedemu veramente sta variante di culore. 

galaxy-nota-9

U più lettu d'oghje

.