Chiudi annunziu

S'ellu ci era una cumpetizione in u mondu per i pruduttori di smartphones chì li premiavanu per a filtrazione di l'infurmazioni prima di l'intruduzioni di i prudutti chì venenu, Samsung seria in corsa per a vittoria ogni annu. Praticamente ogni unu di i so prudutti hè precedutu da una mansa di fughe, grazia à i quali i clienti ponu una bella stampa di ciò chì ponu veramente aspittà. Da una banda, questu hè un bonu di benvenutu, ma da l'altra banda, tutta l'alegria di a sorpresa è u pussibbili stupente chì a nutizia imminente pò causà hè persa. Unu diceria chì Samsung hà da pruvà à fà qualcosa nantu à e parechje fughe, ma finu à avà ùn pare micca esse u casu. 

Dopu chì e foto di un novu caricatore wireless scattate da un rivenditore russu sò apparsu a settimana passata, e foto di a scatula di u prossimu prossimu. Galaxy Note9, chì Samsung deve mustrà noi in trè ghjorni. Grazie à questu, amparamu a maiò parte di e specificazioni hardware in anticipu. Allora chì pudemu aspittà?

Galaxy U Note9 duveria vantarà un display di 6,4 ", chì hè 0,1" più grande di quellu utilizatu in a generazione precedente. I Sudcoreani anu ottinutu questu principarmenti grazia à u ristrettu di i frames nantu à u fondu è più prubabilmente a cima. In più di a visualizazione più grande, a bateria hè ancu aghjurnata, chì vanta una nova capacità di 4000 mAh, chì hè di novu significativamente più grande di u mudellu precedente (hà 3300 mAh). Pudemu ancu aspittà una camera cù duie lenti 12 MPx, probabilmente usate in Galaxy S9+, camera frontale 8 MPx o parlanti da AKG. Stu fabricatore hà ancu imballatu cuffie in a scatula, grazie à quale pudete aspittà di novu un sonu fantasticu. 

U almacenamentu di basa hè radduppiatu

L'almacenamiento di basa deve esse 128GB, chì hè duie volte quant'è u mudellu di basa di u fratellu di l'annu passatu. A memoria RAM serà tandu 6 GB per stu mudellu. In ogni casu, hè pussibule chì alcune versioni riceveranu finu à 8 GB di RAM, chì hè stata speculata in l'ultime settimane. Infine, duvemu ancu mintuvà u stylus digitale S Pen, chì hè marcatu cum'è un cuntrollu remoto nantu à a scatula. Da questa designazione, hè assai prubabile chì u S Pen riceve veramente a cunnessione Bluetooth, chì li darà una dimensione completamente nova è puderà esse utilizatu per una gamma assai più larga di cose.

Samsung parlerà di tutte e nutizie chì u Note9 purterà da u 9 d'Aostu à a so presentazione in New York. Spergu chì stu telefuninu hà da piglià u nostru respiru è in vendita seguitanu u successu di u so fratellu chjucu, chì hà literalmente sbulicatu u mondu l'annu passatu. 

galaxy nota 9 fb
Djp8E0nXoAAHLW3.jpg-grande

U più lettu d'oghje

.