Chiudi annunziu

Sbloccare u telefuninu attraversu una impronta digitale hè statu unu di i metudi di autentificazione più populari di quasi tutti i fabricatori per parechji anni. Per un bellu pezzu, i sensori di impronte digitali avianu u so postu nantu à a fronte di u telefunu, induve sò stati implementati, per esempiu, in i buttoni Home. Tuttavia, per via di a tendenza di display più grande, i pruduttori di smartphones anu da truvà un locu cumplettamente sfarente per i lettori, è da u fronte di u telefuninu, o li pusonu nantu à u spinu, o li dissenu addiu è li rimpiazzavanu cù scanners di faccia, iris. scanners è simili. Tuttavia, pare chì nè i clienti nè i pruduttori stessi sò assai soddisfatti di sta suluzione. Hè per quessa chì si parla sempre più di un lettore di impronte digitali integratu direttamente in a visualizazione. È u prossimu Samsung Galaxy S10 deve accettà cù sta nutizia. 

Finu a ora, ùn parechji telefoni ponu vantassi di un lettore di impronte digitali integratu in a visualizazione. Samsung si senti cusì una chance di alzà à i riflettori cù una novità simili, chì i so mudelli futuri l'aiuteranu à fà. Galaxy S10. Sicondu l'infurmazioni recenti, duveranu ghjunghje in trè varianti di taglia, mentre chì unu di elli puderia ancu esse un pocu più prezzu. 

Sicondu u portale coreanu, Samsung hà decisu di utilizà un sensor ultrasonicu in dui mudelli premium Galaxy S10, mentri u mudellu più prezzu si basa in un sensoru otticu. L'ultimu hè più prezzu, ma hè ancu un pocu più lento è menu precisu. S'ellu sblocca o micca u telefunu hè evaluatu da ricunnosce l'imaghjini 2D, cusì ci hè una vera chance di superà. Tuttavia, u prezzu trè volte più bassu faci u so travagliu. 

Finu à l'intruduzioni di novi Galaxy U S10 hè sempre assai luntanu, è pudemu aspittà assai di novi infurmazioni chì emergenu nantu à questu tema. Ma se Samsung puderia veramente implementà un lettore d'alta qualità sottu à a so visualizazione, senza dubbitu serà accoltu cun entusiasmu. U sensoru in u spinu vicinu à a camera ùn hè certamente micca u veru nut. Ma simu sorpresi. 

Galaxy S10 leak FB

U più lettu d'oghje

.