Chiudi annunziu

Mentre chì solu uni pochi anni fà i lettori di impronte digitali integrati in a visualizazione sò stati parlati cum'è una tecnulugia di fantascienza da u futuru, oghje a nostra vista di sta tecnulugia hè completamente diversa. Principalmente i pruduttori di smartphones chinesi anu digià ghjuntu cù e so versioni è pare ch'elli sò un successu solidu trà i clienti grazia à elli. Ùn hè micca surprisante chì ancu e più grande cumpagnie tecnologiche volenu andà in questa strada è offre sta tecnulugia innovativa in i so smartphones. Serà u listessu cù Samsung.

U giant sudcoreanu hè largamente previstu di incrustà i lettori di impronte digitali in a visualizazione di u prossimu flagship Galaxy S10, chì ùn ghjunghjerà micca finu à u principiu di l'annu prossimu, però. Sicondu a nova infurmazione, u primu smartphone Samsung cù sta tecnulugia deve esse un mudellu da a nova serie Galaxy P - specificamente Gapaxy P30 è P30+. 

Questu hè ciò chì puderia pare Galaxy S10:

E duie innovazioni duveranu apparisce prestu nantu à u mercatu in Cina, induve pruvaranu à luttà contr'à a cumpetizione quì, chì offre digià lettori di impronte digitali in display. Inoltre, i mudelli anu da impressiunà cù un prezzu relativamente bassu in cumminazione cù hardware decentu, chì li farà un pruduttu attraente per i clienti chinesi. Tuttavia, attualmente ùn hè micca chjaru quandu saranu liberati. 

In più di mudelli di a serie P, puderia esse lettori in a visualizazione ancu prima Galaxy S10 hà da vede ancu u prossimu smartphone plegable, chì Samsung vulia mustrà u mondu à a fine di questu annu. Tuttavia, per u mumentu, ùn hè micca chjaru se questu succederà veramente.

Scanner di impronte digitali Vivo in-screen FB

U più lettu d'oghje

.