Chiudi annunziu

Circa e camere per i mudelli futuri Galaxy Moltu hè statu scrittu annantu à u S10 in l'ultimi mesi. Tuttavia, ùn ci hè nunda per esse sorpresa. Hè previstu chì u giant sudcoreanu presentarà parechje versioni di u so telefuninu flagship, chì differiscerà in termini di càmera, o di u numeru di lenti. Allora chì duvemu preparà?

Hè stata speculata chì a versione più economica Galaxy U S10 Lite ghjunghjerà in u spinu cù una camera doppia, a versione mid-range Galaxy S10 cù triple è u più grande Galaxy U S10 +, cù u mudellu premium, hà avà quattru camere. In ogni casu, secondu a nova infurmazione, pare chì solu u mudellu premium uttene quattru lenti nantu à u spinu, mentri Galaxy L'S10+ duverà accontu di "solu" trè lenti cum'è a so contraparte più chjuca Galaxy S10. In più di un numeru più grande di camere, u mudellu premium offre, per esempiu, una volta ceramica o supportu per e rete 5G. 

In più di e camere, ci hè ancu assai speculazione annantu à u pirtusu in a visualizazione è u so locu. Ancu se u novu rapportu ùn palesa micca questu, cunfirma chì daveru vedemu aperture è micca diverse cutouts, chì sò avà assai populari trà i pruduttori di smartphone. In una certa manera, pudemu aspittà à i telefoni smartphones rivoluzionari, ancu sfurtunatamenti ùn saranu micca i primi cù un burato in a visualizazione. 

Samsung duveria mustrà u mondu i so novi flagships digià à u principiu di l'annu prossimu - in particulare prima o durante a fiera MWC 2019, chì si terrà à a fine di ferraghju in Barcelona, ​​​​Spagna. Speremu ch'elli ci toglieranu veramente u soffiu cù i so mudelli è mostranu à a cumpetizione ciò chì pare u futuru di i telefoni intelligenti. 

Samsung-Galaxy-S10 rende FB

U più lettu d'oghje

.