Chiudi annunziu

Inseme cù un telefuninu intelligente Galaxy Cù a Nota 9 è a tableta Tab S4, Samsung hà lanciatu un gran numaru d'accessori ufficiali in u mondu. È ùn hè micca solu una larga gamma di casi protettivi. Per i pruprietarii di i dispositi citati, u Wireless Charger Duo, un elegante caricatore wireless chì aghju scrittu annantu à pocu tempu, è dopu u DeX Cable pò esse u più attraente. U DeX Cable hè un cable economicu è praticu chì permetterà u dispusitivu per esse usatu cum'è un computer quasi cumpletu, induve un monitoru hè dispunibule. Questa volta aghju decisu di fucalizza nantu à u DeX Cable in a rivista. Ùn aghju micca cunsideratu impurtante di prisentà u modu DeX in più detail, dopu à tuttu, avemu avutu quì in una forma praticamenti immubiliata per più di un annu è mezu. Hè per quessa chì aghju dedicatu a rivista veramente esclusivamente à DeX Cable è i so vantaghji è svantaghji paragunati à e soluzioni più vechje.

Trattamentu generale è primi impressioni: a stessa musica per menu soldi

U prezzu, chì di solitu principia da sette centu corone (ancu se u prezzu ufficiale hè significativamente più altu), hè assuciatu cù l'imballu è u so cuntenutu. In una scatula plastica di dimensioni più chjuche, pudemu truvà un manuale in più di u cable stessu. U cable hè longu più di un metru è hè abbastanza sottile è dunque flexible, ligeru è imballabile. Tutti i trè funziunalità sò apprupriati per un cable portable, è hè sicuru bè chì Samsung hà pagatu abbastanza attente à elli. À u listessu tempu, pò sustene a manipulazione imprudente. U cunnessu di tipu C appartene à u smartphone, u monitoru duverebbe avè HDMI.

A cunnessione di un dispositivu mobile intelligente è un monitor hè faciule è, sopratuttu, veloce, chì serà apprezzatu soprattuttu da quelli chì utilizanu u modu DeX in viaghju per u travagliu. Quandu u cable cunnetta ciò chì hà, tuttu ciò chì duvete fà hè cunfirmà a transizione à u modu DeX nantu à a pantalla di u smartphone è decide di utilizà a visualizazione di u smartphone cum'è touchpad. Altrimenti, hè sicuru pussibule di cuntrullà u modu DeX via un mouse è un teclatu hardware. Se ùn aghju micca cuntatu u tempu necessariu per cunnette sti periferichi, hè pussibule entre in u modu di scrittura familiare in quale nunda ùn deve esse stallatu in pochi seconde.

Per esse cumpletu, aghju aghjustatu chì aghju utilizatu principalmente DeX Cable per a cunnessione Galaxy Nota 9 cù un monitor da Lenovo cù risoluzione QHD. Tuttavia, l'interfaccia HDMI di u cable hè capace di trasmette l'imaghjini à un monitor 4K à 60fps. Dopu à i primi minuti, era chjaru per mè chì certamenti ùn aghju micca menu musica per significativamente menu soldi è chì u cable hè un grande saltu in avanti cumparatu cù a stazione di docking. Ma prestu apparsu u primu prublema. U dispositivu mobile intelligente ùn carica micca via u DeX Cable, è solu a tecnulugia wireless pò salvà a situazione. In alternativa, l'interruzzione di u travagliu è a carica rapida via un adattatore classicu. E duie opzioni significanu una sola cosa - hè cunsigliatu di imballà un altru cable cù u DeX Cable, chì riduce assai alcune di e so caratteristiche chjave. I percentuali diminuite abbastanza rapidamente, è vi vede solu a fine di u ghjornu di travagliu cù una riserva per u viaghju in casa si era à centu per centu in a matina, chì esige una certa quantità di autodisciplina.

Paragone cù soluzioni più vechje: DeX Cable vince chjaramente

U tìtulu pò esse senza significatu à prima vista. Perchè ancu ghjucà cù l'idea chì una generazione più vechja puderia esse megliu cà a più nova? Avemu avutu u modu DeX quì in una forma praticamente invariata per più di un annu è mezu. U scopu di u dispusitivu chì ci trasporta à ellu ferma u listessu. Ma in quantu à l'accessu è soprattuttu u prezzu, a stazione di docking hè fundamentalmente diversa da u cable. U modu DeX hè dispunibule oghje per un quartu di u prezzu. Hè per quessa chì più è più clienti mostranu interessu in DeX Cable. Ùn sò più interessate in u viaghju è l'usu di u travagliu, ma primuramente volenu simplificà u trasferimentu di cuntenutu da a visualizazione generosa, ma ancu insufficiente, di sei inch à una mostra cù una diagonale assai più grande. Questu ci porta à a quistione più pocu impurtante di tutta a rivista. Per chì un pruprietariu regulare di smartphone utilizerà DeX Cable? Galaxy Nota 9? È ùn hè micca abbastanza cun un cable HDMI classicu è mirroring di schermu? Aghju dedicatu quasi tutta a sezione nantu à l'usu di ogni ghjornu à a ricerca di una risposta à sta quistione. Ma stemu per un pezzu in generale cù e pussibulità di DeX Cable è a so paraguni cù suluzioni più vechje.

I cambiamenti radicali à u nivellu di hardware praticamenti ùn anu micca toccu u software, cù tutti i pusitivi è negativi risultanti da questu. Da una banda, ùn ci hè bisognu di abituà à ogni nutizia micca dumandata, chì cunfirma l'intemporalità di stu cuncettu Samsung è u so grande putenziale. Tuttavia, d'altra parte, ùn ci hè statu micca espansione significativa di e pussibulità attuali. Per questu mi riferite in particulare à u picculu numeru di applicazioni ottimizzate, un prublema chì affligge in una certa misura tutti i prudutti specifichi di Samsung per i quali hè pertinente (Galaxy Watch).

À questu puntu, vale a pena ricurdà chì DeX Cable ùn serve micca in cumminazione cù un dispositivu mobile intelligente cum'è una alternativa cumpleta à un laptop o un computer desktop classicu. In ogni casu. Mancu per l'utilizatori menu esigenti. Ancu se a maiò parte di l'applicazioni impurtanti sò ottimizzati per a visualizazione in u modu DeX, è possu imagine chì una persona chì face u travagliu di l'uffiziu di basa pò fà cusì bè in u modu DeX, in ogni modu, qualchissia chì compra un telefunu per quasi trenta mila corone probabilmente ùn mette micca. cù qualsiasi cumprumessi mancu cù un computer desktop classicu. Di sicuru, DeX ùn lanciarà alcuna applicazione chì ùn pò micca esse lanciata nantu à u telefuninu stessu, è l'absenza di output di sonu causa altri prublemi. Allora l'applicazioni chì travaglianu cù u sonu anu da fà cù i parlanti di u smartphone.

Hè bonu di ricurdà chì DeX funziunamenti funziunamentu mustrà u cuntenutu di u telefunu più qualcosa extra è ottimizatu per a pantalla più grande, ùn hè definitivamente micca un sistema operatore completamente novu è una sperienza d'utilizatore. Oreo pò esse vistu in un sguardu in u modu DeX.

Usu ogni ghjornu: screen mirroring è utilizendu un monitor straneru

DeX Cable hè specificu, ùn ci sò praticamenti suluzioni simili in u mercatu è ci hè una ragione per quessa. Mentre chì quasi tutti mancavanu l'auriculare in u so smartphone, ci sò assai pochi di persone chì cunsidereghjanu i mediatori in modalità desktop per esse un accessori essenziale. Chì hà sensu. Ma l'articulu hè principalmente destinatu à i pruprietarii di i flagships Samsung. Questi ponu esse cunsiderati separatamente cum'è strumenti di travagliu putenti, è u modu DeX sviluppa ancu stu vantaghju significativu. È per una carica extra minima.

O ancu senza una carica extra? A mirroring di a schermu sempre richiede (escludendu e tecnulugia wireless chì ùn sò micca sempre dispunibili) un adattatore trà Type-C è HDMI. Chì, cum'è u DeX Cable, ùn hè mancu trà l'accessori premium di i flagships è custa praticamenti u listessu cum'è u DeX Cable. U mirroring di u screnu hè una funzione assai più diffusa chè u modu di scrittura. Allora ùn vale a pena invistisce a listessa quantità in qualcosa chì pò fà assai di più ?

Admetteraghju chì m'hà pigliatu un pocu di tempu per truvà una manera di utilizà veramente e caratteristiche uniche di u Cable DeX. Accuminciatu da simpricimenti mirroring u mo schermu attraversu, guadagnendu u vantaghju di una schermu più grande in ghjochi cum'è PUBG è Fortnite à a spesa di facilità d'utilizazione. Questu hè certamente un esempiu interessante di usu, ma ùn hè nunda di novu, ogni adattatore cù i parametri necessarii pò fà u listessu. Tuttavia, a capacità di cunnette immediatamente à un monitor straneru mi pare assai più impurtante. Nisun tempu di vultà in l'urdinatore è dopu accede à u nuvulu è scaricate i schedari. Inoltre, unu certamenti ùn deve esse un viaghjatore per aduprà questu occasionalmente. À a scola è à u travagliu, pudete entra in una situazione cusì ogni ghjornu, chì hè un pocu più vicinu à l'usu puramente di u travagliu di u modu DeX, ma di sicuru ancu quandu visitate l'amichi, avemu in una situazione induve, per esempiu, vulemu. per vede un video brevi o una seria di ritratti. In questu casu, sei centimetri pò esse micca abbastanza.

Rivista finale : u titulu dice tuttu

Sò daretu à u titulu di tuttu l'articulu. Se qualchissia pussede un flagship, allora in a maiò parte di i casi hè una persona cù un interessu sopra à a media in a tecnulugia mobile, è un tali DeX unicu vi almenu tentarà di pruvà. À u listessu tempu, ùn hè certamente micca una cosa per u so propiu, inutilizabile in a vita di ogni ghjornu, cusì crede chì parechji ùn si fermanu micca solu à pruvà. Pensu chì u più grande benefici hè a riduzzione radicale di prezzu assuciata à un cambiamentu radicali in u cuncettu, u DeX Cable hè ligeru è pò esse tenutu cun voi tuttu u tempu, prontu à aduprà. Puderaghju imagine un sustitutu cumpletu per un laptop di travagliu. Questu hè in relazione cù e grande pussibulità di espansione di sta suluzione in casu di eliminazione di e più grande mancanza.

Trà quelli difetti ponu esse cuntatu, per esempiu, l'absenza di u sonu, l'impossibilità di carricà è di travaglià à u stessu tempu, è a mancanza di applicazioni ottimisate. Cridemu chì prima o poi tutti seranu risolti è chì u travagliu in u modu DeX serà ancu più cunvene ch'è avà. Unu di i modi pussibuli hè, per esempiu, un dispositivu chì si cunnetta à u DP è chì trasmetterà tutte e dati in wireless à un momentu quandu i telefoni intelligenti ùn anu più bisognu di cunnettori è tutti i dati è a trasmissione di l'energia seranu trattati in wireless.

0005

 

U più lettu d'oghje

.