Chiudi annunziu

Una di e novità più anticipate di i prossimi smartphones premium Galaxy U S10 hè senza dubbitu un lettore di impronte digitali implementatu direttamente in a visualizazione. Grazie à questu, i Sudcoreani puderanu caccià u sensoru di impronte digitali da l'anni dopu, chì hà da migliurà assai u so disignu. Tuttavia, se pensate chì questa aghjurnazione hè solu per a classa premium per parechji anni, vi sbagliate. 

Sicondu i rapporti di u portale asiaticu ET News, Samsung hà da liberà nove novi mudelli di a serie questu annu Galaxy A, chì pò esse discrittu cum'è una spezia di centru d'oru per via di u so equipamentu. In ogni casu, a so "reputazione" puderia aumentà solidamente dopu à questu annu, postu chì Samsung pensa à usà i dui schermi cù buchi è ancu i lettori integrati direttamente in i display. 

À u mumentu, ùn hè micca sanu sanu chjaru chì tipu di lettore Samsung puderia usà in questi mudelli, ma per via di u sforzu di riduce u prezzu di u telefuninu u più bassu pussibule, hè più prubabile di ghjunghje à una variante otticu più prezzu. In ogni casu, ùn deve esse solu ligeramente peggiu è più lento, per quessa, ùn ci hè bisognu di preoccupassi di a so funziunalità poveru cumparatu cù u lettore di ultrasound. 

À u mumentu, ùn hè micca chjaru quandu esattamente pudemu avè nutizie da a serie Galaxy È aspittà, cum'è Samsung hè sempre à finisce u sviluppu di certi cumpunenti necessarii. Tuttavia, u sicondu o terzu quartu pare più prubabile. Spergu chì a nutizia ùn ci deluderà. 

Scanner di impronte digitali Vivo in-screen FB

U più lettu d'oghje

.