Chiudi annunziu

Prestazione Galaxy U S10 hè intornu à u cantonu è hè previstu di esse alimentatu da u novu processore Snapdragon 855 di Qualcomm in i Stati Uniti è in Cina In altri mercati, u prossimu flagship di Samsung serà alimentatu da u chip Exynos 9820, un processore in-house. Un leaker famosu dichjara chì Samsung puderia presentà l'Exynos 9825 in a seconda mità di questu annu Questu puderia significà chì l'anniversariu Note 10 puderia vene cun un processore più novu, dendu un vantaghju nantu à a serie S10.

L'ultimu processore introduttu da Samsung Exynos 9820 hè assai putente è più ecunomica cà a versione precedente, ma a tecnulugia 8nm hè stata aduprata in a so pruduzzione. In cuntrastu, l'Exynos 9825 deve esse fabricatu cù un prucessu 7nm, chì implica ancu più prestazioni è risparmiu d'energia.

In paragone, u chip A12 di Apple è u Kirin 980 di Huawei sò tramindui fatti cù a tecnulugia 7nm. Se stu metudu di produzzione era ancu utilizatu per u novu Exynos, u processatore puderia cumpete bè cun elli. Inoltre, l'Exynos 9825 deve vene, à u cuntrariu di a generazione attuale, cun un modem 5G chì seria direttamente integratu in u chip.

Tutti questi informace deve esse pigliatu cù un granu di sali, nimu di quali sò ufficialmente cunfirmati da Samsung. In ogni casu, se sta filtrazione hè vera, a Nota 10 serà un dispositivu veramente interessante cù un display di 6,75″ è probabilmente una batteria più grande è un processore più efficiente.

Samsung galaxy-nota-10-concept FB

U più lettu d'oghje

.